۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۱۹۲۹۵
مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی لرستان:

برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون‌های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون های مساجد لرستان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: مسابقه کتابخوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت کتاب نقش و رسالت زن(الگوی زن) برگزار می شود.

 

وی با بیان این که کتاب نقش و رسالت زن برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است، افزود: این کتاب از انتشارات انقلاب اسلامی و به کوشش امیر حسین بانکی فرد گرد آوری شده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی، باید با مطالعه کتاب، آن را خلاصه نویسی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری این مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه در کانون های مساجد لرستان عنوان داشت: رابطان، مدیران و فعالان خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی نقش و رسالت زن در ایام فاطمیه تا ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه کرامت برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اظهار داشت: افراد برگزیده این مسابقه کتابخوانی پس از داوری آثار دریافت شده،  در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) معرفی و تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه خلاصه نویسی از کتاب نقش و رسالت زن را به آدرس خرم آباد، میدان 22 بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی لرستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان ارسال کنند./9451/202/ب3

ارسال نظرات