۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۱۹۳۰۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

حرکت اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی چالشی بزرگ برای استعمارگران است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: حرکت اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی چالشی بزرگ برای استعمارگران است.
بيداري اسلامي

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با بیان اینکه بیداری اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام رخ داد در دهه اخیر تاکنون روبه گسترش است گفت: ملت های مسلمان که از ظلم وستم حاکمان بی نیاز به ستوه آمده اند علیه آنان فریاد استقلال، آزادی واسلام خواهی سر می دهند.


وی با اشاره به اینکه در عالمان دینی جلودار جریانات اسلام خواهی قرار گرفته اند، افزود: در انقلاب‌های مردم فلسطین، بحرین، لیبی، تونس، عراق و عربستان عالمان دینی پیش از سایر اقشار جامعه نقش آفرینی کردند و توانسته اند وظایف شرعی و سیاسی خود را به درستی انجام رسانند.


حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: موج اسلام خواهی که ریشه اصلی آن در انقلاب اسلامی ایران می بینیم توانسته است شماری از طاغوت ها و پادشاهان ظالم را سرنگون کند و زمینه را برای احقاق حق و ایجاد عدالت در جوامع مسلمین فراهم کند.


معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان حرکت اسلام خواهی و بیداری اسلامی را چالشی بزرگ برای استعمارگران خواند و خاطر نشان کرد: به ثمر رسیدن هرکدام از حرکت های مردمی مبتنی بر تفکر سیاسی اسلام با به خطر افتادن منابع استکبار جهانی همراه خواهد بود.


حجت الاسلام انصاری راد بیان کرد: امروز موج اسلام خواهی در جهان تمام آحاد جامعه را در برگرفته است و نیاز است که ما مسلمانان ایران اسلامی با نشر و گسترش آموزه ای دینی در گسترش هرچه تمام تر این دین الهی تلاش کنیم و نگذاریم تا غرب گرفتار دورغ های رسانه ای که بدخواهان برای اسلام بوجود آورده اند شوند و اعمال عربستان وهابی را به عنوان اسلام واقعی بپذیرند.


 وی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از گسترش موج اسلام خواهی در جهان از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند ابرازداشت: نگرانی دشمنان اسلام از گسترش موج اسلام خواهی در جهان و بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان، سبب شده دست به هر جنایتی بزنند تا مانع گسترش اسلام شوند و معتقدات مسلمانان را زیر سوال ببرند.


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اعلام اینکه اندیشه های والای رهبری نه تنها در جهان اسلام، بلکه در کل جهان مطرح است، افزود: مبلغین باید این معروف را در جامعه و در بین جوانان تحلیل و تبیین کنند.


حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: ما مسلمانان باید تلاش کنیم تا در کنار اجرای برنامه هایی چون عزاداری و جشن میلاد ائمه اطهار، به تبلیغ و پرورش افکار نبوی، علوی ، فاطمی و مهدوی در جهان به ویژه غرب بپردازیم.

 

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به وظایف مبلغین در راه تبلیغ اسلام، گفت: مبلغین باید به مشخص کردن روش ها به گونه ای هدفمند عمل کنند تا اسلام حقیقی که مروج و مبلغ آن هستند  به خوبی بازگو شود.


وی در پایان ابراز داشت: ما باید آموزه ای اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنیم زیرا که امروز موج اسلام خواهی جهان را فرا گرفته است./851/303/ب2

ارسال نظرات