۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۹۳۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

حماسه 7 اسفند لبیک به فرمان رهبری بود/ همه برای پیشبرد اهداف انقلاب همدل شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به نیروهای انقلاب که در ایام انتخابات به رقابت پرداختند گفت: ممکن است به سبب این رقابت‌ها، سوء تفاهم یا احساس کم مهری به وجود آمده باشد؛ اما دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و امروز فرصت پیشبرد اهداف انقلاب با همدلی است.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نخستین فردی بودند که از ملت برای حضور یکپارچه در صندوق‌های رأی، دعوت کردند؛ بنابراین نخستین پیام حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند، پاسخ مثبت به فرمان رهبری بود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: تحلیل غربی‌ها مبنی بر فاصله گرفتن ملت از نظام اسلامی، تحلیلی غیر واقعی است؛ حضور گسترده در انتخابات و لبیک به رهبر معظم انقلاب، محکم‌ترین دلیل برای فساد این تحلیل است.

 

وی افزود: ملت ایران ثابت کرده است که در هیچ مقطعی، روی خوش به دشمن نشان نمی‌دهد؛ نه تنها مردم ما، هیچ ملتی به دشمنان خود پاسخ مثبت نمی‌دهد اما ایرانیان در شناخت دوست و دشمن شاخص و نمونه هستند و یاوه گویی‌های دشمنان بی مبنا و بی اساس است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی ابراز کرد: فارغ از حضور مردم در انتخابات، اگر سخن باطل دشمنان مبنی بر فاصله گرفتن ملت از نظام صحیح باشد، روز 22 بهمن هم چنین حضور پرشکوهی رخ نمی‌داد؛ این بالاترین شاهد بر بطلان تفسیر غربی‌ها است.

 

وی افزود: دشمنان ملت ما، بالاترین حقایق روشن را در راستای اهداف خودشان تحریف می‌ کنند زیرا در مقابله با نظام اسلامی بسیار جدی هستند؛ تحلیل گران مؤمن و انقلابی وقایعی همچون حضور در انتخابات را برای مردم تحلیل کنند تا دشمن نتواند از این واقعه مهم، سوء استفاده کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تفرقه در شرایطی است که بهترین نشان همبستگی ملی وجود دارد؛ نیروهای انقلابی باید در تحلیل‌های خود بر آثار همستگی ملی و راهکارهای مقابله با دشمن تأکید داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی تأکید کرد: مسؤولان و مردم باید به بهترین شکل از حماسه باشکوه حضور در انتخابات و این همبستگی ملی استفاده کنند.

 

وی خطاب به نیروهای انقلاب که در ایام انتخابات به رقابت پرداختند گفت: ممکن است به سبب این رقابت‌ها، سوء تفاهم یا احساس کم مهری به وجود آمده باشد؛ اما دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و امروز تمام کسانی که برای ادای وظیفه ملی به صحنه آمدند، باید با هم‌دلی و هم‌فکری در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب قدم بگذارند./997/ت302/ج

ارسال نظرات