۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۱۹۳۹۷
حجت الاسلام شرفخانی:

رویکرد سازمان اوقاف جهادی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه رویکرد سازمان اوقاف جهادی است، گفت: استان مازندران یکی از استانهای اثرگذار در اجرای برنامه های اوقاف است و در چند سال اخیر توانسته رتبه های نخست کشور را کسب کند.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد شرفخاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد شرفخانی در نشست جمع بندی بازرسی از اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهارداشت: سازمان اوقاف سازمانی دینی، مذهبی و قرآنی است که فعالیت در این سازمان یک افتخار است.

 

وی با بیان اینکه در سازمان اوقاف خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) صورت می گیرد و ما به این مسئله افتخار می کنیم، تاکید کرد: همه ما خدمت گزاران امامزادگان هستیم و این افراد فرزندان اهل بیت هستند.

 

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به موقوفاتی با نیت درمانی و آسایشگاهی یادآورشد: 552 موقوفه در سراسر کشور مرتبط با مراکز درمانی و آسایشگاهی است که 31درصد موقوفات کشور را شامل می شود و این موقوفات در مجموع دارای 56 هزار و 66 رقبه هستند.

 

وی با بیان اینکه جشن ملی «مهر تندرستی» در بقاع متبرکه شاخص و مراکز درمانی موقوفه با حضور واقفان و خیرین برگزار می شود ، تصریح کرد: دریافت کنندگان خدمات در این طرح با عنایت به وقفنامه و نیت واقف، بیماران سرطانی، بیماران خاص و صعب العلاج و بیماران مستمند، ایتام، بی سرپرستان، سادات و مددجویان اجتماعی، دانشجویان و طلاب علوم دینی، اصحاب بقاع متبرکه و سایر اقشار نیازمند جامعه هستند./1325/د103/ی

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات