۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۱۹۴۱۰
مسؤول واحد تبلیغ حوزه علمیه اصفهان:

طرح بینات پلی میان مردم و مدارس علمیه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قربانی طرح بینات را پلی میان مردم و مدارس علمیه برای برطرف کردن نیازهای تبلیغی مناطق اطراف مدارس علمیه دانست و گفت: مدارس علمیه با ارتباطاتی که با مردم برقرار می‌کنند، می توانند جوابگوی نیازهای تبلیغی مردم باشند.
طرح بينات

حجت الاسلام قربانی، مسؤول واحد تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با طرح بینات، گفت: طرح بینات زیر مجموعه طرح تبلیغی است که اختصاص به مدارس حوزه علمیه دارد، هر مدرسه علمیه می تواند حداکثر 50 نفر از طلاب خود را به صورت مبلّغ به مناطق تبلیغی اطراف خود اعزام کند.

 

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر در مرحله جذب و گزینش است، برخی از مدارس اقدام کرده اند و برخی در حال جذب و گزینش هستند، در حال حاضر با تعداد جذبی که تا کنون داشته ایم رتبه دوم کشور را داریم، ولی روند آن کمی زمان بر است و طول خواهد کشید.

 

مسؤول واحد تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، افزود: در طرح های هجرت و مدارس امین اعزام مبلّغ به صورت متمرکز از سوی مرکز مدیریت انجام می شود ولی در طرح بینات جذب و گزینش و اعزام مبلّغ از سوی مدارس علمیه انجام می شود و فقط تایید گزارشات از سوی مرکز مدیریت انجام می شود.

 

حجت الاسلام قربانی ابراز داشت: مدارس علمیه با ارتباطاتی که با مردم اطراف مدرسه خود دارند و توقعات و انتظاراتی که مردم از آن مدرسه علمیه دارند می توانند جوابگوی نیازهای تبلیغی اطراف مدرسه خود باشند و مدیر مدرسه علمیه با توجه به نیازهای هر محل، روحانی متناسب با آن را اعزام می کند.

 

وی بیان داشت: طرح بینات در حقیقت پلی میان مدرسه علمیه و مردم است تا بتواند نیازهای تبلیغی مناطق اطراف مدارس علمیه را برطرف بسازد، این طرح در اصفهان برای نخستین بار اجرا می شود ولی در 6 استان کشور عملی و اجرایی شده است.

 

مسؤول واحد تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، در رابطه با نقش مرکز مدیریت در اجرای طرح بینات، گفت: مرکز مدیریت اطلاع رسانی و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهد و پل ارتباطی میان مدارس علمیه و معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم است، زمانی که مبلغ کار تبلیغ انجام می دهد تأیید گزارشات تبلیغ از سوی مرکز مدیریت انجام و سپس به قم ارسال می شود./869/303/ب1

ارسال نظرات