۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۳۱۹۵۰۰
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر رخنه دشمن در کشور

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تشکر فراوان از مردم به خاطر شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: اکنون تنها چشم امید دشمنان به نمایندگان مردم است که کارآمدی لازم را نداشته باشند بنابراین بر نمایندگان لازم است که به دنبال امنیت، آرامش و رفاه مردم باشند.
حجت الاسلام حسيني نژاد
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه را لبیکی به ندای حضور رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: همین دعوت رهبری باعث تشکیل صف‌هایی شد که به واسطه آن‌ها دشمن از نظام جمهوری اسلامی و تقابل بین ملت و نظام دل برید.
 
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم تقدیر واقعی از مردم برای شرکت در انتخابات را فعالیت بیشتر مسؤولان دانست و ابراز داشت: حل اشتغال و مشکلات معیشتی، گرفتاری‌های خانوادگی و اجتماعی مردم راهی است برای جبران ذره‌ای از بزرگواری مردم در شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری.
 
حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند گفت: مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و دشمن را از خود مأیوس کردند و اکنون تنها امید دشمنان ناکارآمدی نمایندگان مردم در مجالس مختلف است از این رو بر این نمایندگان واجب است که راه مردم را ادامه دهند و در نهایت علاوه بر اینکه دشمنان را مأیوس می‌کنند موجب عزت و افتخار مردم و جمهوری اسلامی شوند.
 
وی حفظ امنیت و آرامش مردم و خدمت به مردم را مد نظر قرار داد و افزود: هر یک از مردمی که در عرصه سیاسی کشور شرکت می‌کنند سربازی از سربازان جمهوری اسلامی هستند که به عنوان خاری در چشم دشمنان نظام فرو می‌روند.
 
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در پایان از مردم تشکر کرد که در همه جبهه‌ها برای مملکت پیروزی آفریدند و گفت: همه باید مواظب باشند تا دشمن در کشور رخنه نکند و هوشیار باشند که پست و مقام، اتحاد و برداری را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراموش نکنند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات