۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۱۹۵۵۶
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

پنجمین دوره خبرگان رهبری اصولگرا و ارزشی شکل گرفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به بی تقوایی برخی افراد پس از اعلام نتایج سال 88 گفت: مجلس خبرگان رهبری در انتخابات هفتم اسفندماه اصول‌گرا و حتی ارزشی‌تر از سابق شکل گرفت اما در وهله‌هایی که اصول‌گرایان صاحب رأی نشدند، هیچ‌گاه فتنه‌ای را برنانگیختند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در عرصه‌های گوناگون نظام اسلامی اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش بوده تا ملت را تا جایی که امکان داشته باشد، از اسلام و انقلاب اسلامی دور نگاه دارد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: رسانه‌های معاند همواره به گونه‌ای ملت ایران را خسته نشان می‌دهند و به آنان القای دلسردی می‌کنند تا این‌که مردم به این پندار برسند که نظام اسلامی برای آنان سودمند نیست.

 

وی بیان کرد: مردم عزیز ایران همواره در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام اسلامی همچون انتخابات‌های گوناگون، حضور پرشوری به هم رساندند تا سیلی محکمی به دشمنان و دست رد بر خواسته‌های آنان باشد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی عنوان کرد: هر زمان که دشمن احساس کند که جناح مورد علاقه خود پیروز می‌شود، مردم را به تشویق به رأی دادن به افراد مدنظر خود می‌کند؛ هرگاه هم که جناح مورد علاقه‌اش در ضعف باشد، انتخابات را تحریم می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی اگر جناح مورد علاقه‌شان رأی نیاورد، تمام انتخابات و رأی مردم را تشریفاتی عنوان می‌کنند؛ اما ملت ایران همواره به عالم نشان داده‌اند که مردم سالاری دینی در ایران، یک امر واقعی است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به نتایج انتخابات هفتم اسفندماه تصریح کرد: اصول‌گرایان در این انتخابات شکست نخوردند؛ مجلس خبرگان رهبری این‌بار اصول‌گرا و حتی ارزشی‌تر از سابق شکل گرفت اما در وهله‌هایی که اصول‌گرایان صاحب رأی نشدند، هیچ‌گاه فتنه‌ای را ایجاد نکردند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی ابراز کرد: این‌که برخی از چهره‌های سرشناس اصولگرایان در انتخابات مجلس رأی نیاوردند اما امروز به رقیبان سیاسی خود تبریک گفتند و حاضر به همکاری با آنان شدند، درس بسیار بزرگی به سایر جناح‌ها بود.

 

وی عنوان کرد: چنانچه هدف خدمت به نظام و انقلاب اسلامی باشد، شخصی که رأی مردم را کسب می‌کند به وظایف خود عمل می‌کند و کسی که صاحب آرای اکثریت نمی‌شود، تسلیم خواست مردم می‌شود.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان یادآور شد: افراد باتقوا حتی اگر نتیجه انتخابات را واقعی ندانند و قائل باشند که ظلمی صورت گرفته، دست به تظاهرات و امور غیر اخلاقی نمی‌زنند و تنها از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنند؛ رفتار اصولگرایان در وهله‌هایی که با شکست مواجه شدند، درسی برای فتنه جویان 88 است./997/ت302/ج1

ارسال نظرات