۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۳۱۹۵۶۵

قدردانی آیت الله مستشاری از حضور گسترده مردم کرمانشاه در عرصه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مستشاری با طی پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم کرمانشاه در عرصه انتخابات، به منتخبان مردم تبریک گفت.
حجت الاسلام مستشاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علیرضا مستشاری کرمانشاهی مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور و کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای با قدردانی از حضور مردم در عرصه انتخابات و خلق حاسه ای دیگر، به منتخبان مردم تبریک گفت، متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الله  الرحمن الرحیم


 مردم شریف و هوشیار کرمانشاه عزیز،


شما مانند گذشته و بلکه بهتر از آن حضور خود را جهت تعیین سر نوشت  خویش و تقویت مردم سالاری دینی در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  به تصویر کشیدید و این  حضور گسترده و بیداری انقلابی وظیفه مسؤولان کشور جهت خدمت به شما مردم خوب و مهربان را دو چندان ساخت.


اینجانب به منتخبان مردم شریف استان کرمانشاه صمیمانه تبریک می گویم، نتیجه انتخابات برای ما محترم و مغتنم  خواهد بود، همه وظیفه داریم منتخبان عزیز را جهت خدمت به محرومان و مستعضعفان و اتحاد و همدلی بین همه  مذاهب و جناح های سیاسی یاری نماییم .


بنده با تمام وجود و صمیم قلب از دوستان و نخبگان سراسر استان دلاور کرمانشاه  اعم از شیعه و اهل سنت و اهل حق که در قالب ستاد های مردمی به بنده حقیر لطف و محبت نمودند و با تلاش بی دریغ  خود ثابت کردند که برای سرنوشت خود اهمیت وافری قائلند تشکر می نمایم .


عزیزان من، هر کجا باشیم  می توانیم با هم باشیم و این حرکت نوین را در شهر کرمانشاه عزیز ادامه دهیم، تا زنده ام کرمانشاه در قلب من است و همچنان معتقدم غیور ترین، مهربان ترین، قانون مند ترین و با فرهنگ ترین و در یک کلمه  بهترین مردم ایران هستند.


ضمناً از زحمات شبانه روزی همه عزیزان در هیأت های نظارت و اجرایی، نیروی انتظامی و همه ی کسانی که در بر پایی این  حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند تشکر می نمایم.


علیرضا  مستشاری


کاندیدای خبرگان رهبری  استان کرمانشاه/857/101/ب3

 

ارسال نظرات