۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۵۷۰
حجت‌الاسلام لک‌زایی خبر داد؛

حمایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پایان‌نامه‌های با موضوع خاص

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان این‌که تولید علم وظیفه حوزه و دانشگاه است، گفت: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از رساله‌هایی که در موضوعات ویژه مانند ولایت فقیه در حوزه های علمیه و دانشگاه نوشته و ارائه شود حمایت می‌کند.
حجت الاسلام نجف لک زايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در همایش هم اندیشی ایده های برتر در پایان نامه های ممتاز دین پژوهی سطح چهار حوزه علمیه و مقطع دکتری دانشگاه که در سالن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، گفت: تولید علم وظیفه حوزه و دانشگاه ها است.
 
وی افزود: دومین هم اندیشی ایده های برتر در پایان نامه های ممتاز دین پژوهی بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مبنای تولید علم و جنبش نرم افزاری از سوی پژوهشگاه علوم فرهنگ اسلامی برگزار شده است.
 
حجت الاسلام لک زایی اظهار داشت: رساله های دکتری محل التقای آموزش و پژوهش است و دانش آموختگان در این مرحله در معرض نظریه پردازی هستند و باید در این مرحله از ایده های برتر و نوآورانه پژوهشگران حمایت کرد تا به رشد علمی جامعه کمک شود.
 
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: به طور خاص رساله هایی که در موضوعات ویژه خصوصا ولایت فقیه در حوزه های علمیه و دانشگاه نوشته و ارائه شود مورد حمایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قرار می گیرد.
 
وی در پایان گفت: امروز پانزده هزار پایان نامه داخلی و خارجی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ارائه شده است که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قابل دریافت است./1325/پ203/ی
ارسال نظرات