۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۵۷۲
خبرگان بصیر(55)

آیت الله خاتمی: خبرگان پنجم ولایی ترین خبرگان تاکنون است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه خبرگان با تاکید بر این که خبرگان پنجم ولایی ترین خبرگان در ادوار مختلف است، گفت: افرادی که در بسیاری از حوزه ها رأی آوردند از قبلی ها ولایتمدارتر هستند.
سيد احمد خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ابراز خوشحالی دشمنان و بدخواهان داخلی از عدم حضور آیات یزدی و مصباح در مجلس خبرگان پنجم ادامه داد: بنده به عنوان عضو هیأت رییسه در اکثر دوره سوم و در تمام دوره چهارم با توجه به شناختی که وجود داشت معتقد هستم دوره پنجم خبرگان ولایی ترین دوره در دوران خبرگان است.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که چهار دوره نیز ولایی هستند اما دوره پنجم ولایی ترین دوره است، ابراز داشت: افرادی که در بسیاری از حوزه ها رأی آوردند از قبلی ها ولایتمدارتر هستند، اولا اکثر خبرگان دوره پنجم همان خبرگان دوره چهارم هستند؛ افرادی نیز که جدید راه پیدا کردند اکثر آنها ارزشی و ولایی هستند.

 

وی عنوان کرد: به مردم عزیز اطمینان می دهم که مجلس خبرگان پنجم تا کنون ولایی ترین دوره در طول دوران خبرگان است.

 

آیت الله خاتمی در ادامه گفت وگو با رسا با تجلیل از حرکت قانونمدارانه و منطقی اصولگرایان در پذیرش نتایج انتخابات بویژه در تهران، گفت: به صراحت می گویم کسانی در پی آن هستند که اصولگرایان حرکات اعتراضی داشته باشند.

 

وی افزود: فتنه گران باید بدانند که این آرزو را به گور می برند، اصولگرایان ارزشی هستند و اگر اعتراضی داشته باشند از مجرای قانون آن را دنبال می کنند از این رو هرگز رفتار ننگین فتنه گران که به عنوان لکه ننگی در تاریخ آنها و حامیان آنان ثبت است را انجام نخواهند داد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قانونمداری در همه احزاب و گروه های سیاسی اظهار داشت: رسانه ها و رسانه ملی باید در این عرصه تأکید و گزارش های بیشتری داشته باشند و مستندات بیشتری فراهم کنند؛ با تکرار فضائل خوبی ها نهادینه می شود. /1323/ت302/ج

ارسال نظرات