۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۵۷۷
مدیر حوزه های علمیه برادران استان آذربایجان غربی:

نمایندگان مجلس با ملت صادق باشند/ حضور مردم در انتخابات ثابت کرد تقابل مردم و نظام توهمی بیش نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه برادران استان آذربایجان غربی، مسأله ی وفای به عهد را از آموزه های دین مبین اسلام برشمرد و گفت: نمایندگان نباید خلف وعده کنند و اگر در راه تحقق وعده ها مانعی وجود دارد باید آن را صادقانه با ملت در میان بگذارند تا اعتماد ملت از آنها سلب نشود.
حجت الاسلام محمدي، مديرکل حوزه هاي علميه برادران آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمدی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به جوسازی رسانه های بیگانه در خصوص تقابل مردم با نظام اظهار داشت: نظام دینی بر مبنای معیارهای مردم پایه ریزی شده است بنابراین تقابل ملت با نظام وهم و در واقع یاوه گویی های دشمنان است.

 

وی حضور بیش از 60درصدی مردم در پای صندوق های رای را نشان از جدایی ناپذیزی ملت از نظام اسلامی دانست و افزود: مردم نظام را از خودشان می دانند و آنچه که سرنوشت دولت و ملت را تعیین می کند، خود مردم هستند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: حساسیت و تکاپوی دشمن به دلیل حضور مردم در انتخابات و دفاع از استقرار و استقلال نظام است.

 

حجت الاسلام محمدی، در رابطه با لزوم رعایت قانون از سوی همه ی کاندیدها گفت: کاندیدهای راه یافته به مجلس در حقیقت وکیل مردم هستند و وکیل باید به تعهداتی که به موکل خود داده عمل کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وکلای ملت باید با آگاهی به قانون، حقوق وکالت خود را بجا آورده و عدالت را مراعات کنند.

 

وی رعایت عدالت را مایه بهبودی و پیشرفت اوضاع مملکت دانست و خاطرنشان کرد: همه امورات با رعایت عدالت، قوام و ایستادگی پیدا می کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در خصوص اینکه نمایندگان منتخب نباید خلف وعده کنند، گفت: نمایندگان باید منتظر فرصت بوده و به وعده های داده شده خود عمل کنند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه وفای به عهد از جمله مسائل مهم در آموزه های دینی ما است، ابراز داشت: برای داشتن مجلسی عدالت محور و ولایت مدار، نمایندگان باید به تعهدات اخلاقی، سیاسی و اقتصادی خود پایبند باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید اعتماد مردم را جلب کنند، گفت: اگر نامزدی وعده ای به مردم داده و در راه تحقق آن مانعی وجود دارد باید آن را صادقانه با ملت در میان گذارد تا اعتماد ملت از او سلب نشود./936/

 

ارسال نظرات