۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۱۹۶۱۱
معاون حوزه علمیه مازندران:

احزاب رأی مردم را فدای بازی های سیاسی نکنند/ 7 اسفند ادعای پوچ تقلب در انتخابات را ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر عدم صحت انتخابات در ایران اسلامی اشاره می کردند، گفت: این انتخابات ثابت کرد که انتخابات در ایران اسلامی در صحت کامل برگزار شده و می شود و ادعای تقلب که متأسفانه عده ای در سال 88 به همین بهانه کشور را به آشوب کشاندند کاملاً باطل بوده است.
انتخابات

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند، این حضور را نشان دهنده تبعیت محض مردم از ولایت فقیه دانست.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم در هفتم اسفند ماه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، افزود: این مردم بار دیگر به دنیا ثابت کردند با همه توان خود از انقلاب و نظام دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بارها ثابت کردند که پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هفتم  اسفندماه 94 با حضور خود در میادین گوناگون بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران مهر تثبیت زدند و دشمنان را نابود کردند.

 

وی با بیان این‌که دشمنان، دوستان جاهل و عوامل وابسته به بیگانگان باید بدانند که ملت ایران هیچگاه به نظام ورهبری پشت نخواهند کرد، ابراز داشت: مردم برای دفاع از ولایت و رهبری با دادن خون مثل هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های نظام و دین مبین اسلام دفاع می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به راهبرد دشمن‌شناسی و بیان قضیه نفوذ دشمن به کشور از سوی رهبر معظم انقلاب در پایان تصریح کرد: ملت فهیم ایران هیچگاه نخواهند گذاشت که پای اجانب بیگانه بار دیگر به ایران باز شود.

 

معاون حوزه علمیه مازندران افزود: انقلاب ایران اسلامی با خون بهترین جوانان میهن آبیاری شد و مردم شریف ایران این بار با حضور خود در پای صندوق رای مشت محکمی بر یاوه‌گویان زدند تا بدانند مردم ایران با نظام و رهبری هم‌سو و هم‌پیمان هستند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که امروز وظیفه منتخبان در برابر مردم بسیار سنگین است، تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید از فرصتی که به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم بهره گیرند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسانه های بیگانه در برابر حضور حداکثری مردم در انتخابات حیرت زده شده اند، تصریح کرد: این وحدت و همدلی ملت ایران همواره عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب بوده است.

 

وی با تأکید براین که دوران رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت و همدلی آغاز شده است، بیان داشت: در چنین شرایطی همه توان و تلاش منتخبگان باید تقویت جایگاه نظام اسلامی، رهبری انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.

 

معاون حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تمکین اصولگریان در برابر رأی و نظر ملت ایران، این اقدام اصولگریان را نشان دهنده تعهد و رعایت قانون از سوی این افراد دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم تمکین اصلاح طلبان در جریان انتخابات سال 88 موجب سوء استفاده دشمن و خسارت جبران ناپذیری برای نظام و کشورمان شد.

 

حجت الاسلام میرعمادی با تأکید بر این که رأی مردم نشان دهنده حاکم بودن مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه آراء و دیدگاه مردم گام بر می دارد و انتخابات هفتم اسفند ماه بار دیگر بر مردمی بودن و همچنین صحت انتخابات در نظام اسلامی صحه گذاشت.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر عدم صحت انتخابات در ایران اسلامی اشاره می کردند، گفت: این انتخابات ثابت کرد که انتخابات در ایران اسلامی در صحت کامل برگزار شده و می شود و ادعای تقلب که متأسفانه عده ای در سال 88 به همین بهانه کشور را به آشوب کشاندند کاملاً باطل بوده است.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که گروه های سیاسی و احزاب نباید آراء مردم را فدای بازی های سیاسی و گروهی کنند، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنده و بازنده هیچ معنایی ندارد و با قاطعیت می توان گفت برنده واقعی انتخابات هفتم اسفند ملت ایران بودند و بازنده اصلی نیز دشمنان انقلاب و نظام بودند./950/302/ب3

ارسال نظرات