۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۶۲۱
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل:

آتش بس بهانه آمریکا برای تغییر حکومت سوریه است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: آمریکا برای تغییر حکومت در سوریه به دنبال آتش بس است و این را بهانه‌ای قرار داده تا حکومت بشار اسد را تغییر دهد، در حالی که تصمیم‌گیری ببرای آینده سوریه صرفا بر عهده مردم این کشور است.
ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم همایش جمهوری اسلامی فرصت ها و تهدیدهای فرهنگی افراطی گری که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره مساله سوریه، گفت: آمریکا در خصوص آتش بس در سوریه هیچ گاه قصد خیر ندارد.

 

وی با اشاره به بی‌سابقه بودن قطعنامه آمریکا درباره سوریه، افزود: آمریکا برای تغییر حکومت در سوریه به دنبال آتش بس است و این را بهانه‌ای قرار داده تا حکومت بشار اسد را تغییر دهد، در حالی که تصمیم‌گیری برای آینده سوریه صرفا بر عهده مردم این کشور است و سازمان ملل یا حکومت‌های دیگر حق دخالت ندارند.

 

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل، با اشاره به مشکلات فرهنگی جهان اسلام، عنوان کرد: امروز از بزرگ ترین مشکلات جهان اسلام انحراف از فرهنگ اسلامی از سوی وهابیت و گروه‌های تکفیری است که چهره اسلام را در دنیا مشوش معرفی کرده و غربی‌ها نیز از آن حمایت می‌کنند.

 

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌ها و آمریکا در افغانستان با تأسیس القاعده، در عراق و شام با تاسیس داعش و نظیر آن سعی کردند از اسلام چهره‌ای افراطی به دنیا نشان دهند در این زمینه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وظیفه دارد که انحراف این فرهنگ‌ها و روش‌های افراطی و مظاهر انحرفی را به مردم نشان دهند./807/202/ب1

ارسال نظرات