۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۳۱۹۶۲۳
آیت الله علما:

بانوان ورزشکار سفیران حجاب اسلامی در جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به لزوم توجه مسؤولان به عرصه ورزش گفت: بانوان ورزشکار سفیران حجاب اسلامی در جهان هستند و برای کشور افتخار می آفرینند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در دیدار با امیر رضا خادم، معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیر قابل انکار است.


آیت الله علما تصریح کرد: توجه به جوانان از امور بسیار مهم است که نباید مغفول واقع شود، این توجه با مساعد کردن شرایط لازم برای ورزش و توجه به این حوزه می تواند نمود یابد، زیرا توجه به این زمینه از سرخوردگی نسل جوان جلوگیری می‌کند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه به اخلاقیات و حفظ روحیه پهلوانی در ورزش موجب رشد شخصیتی ورزشکاران و نسل جوان خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: ورزشکاران با کسب عناوین جهانی، نام جمهوری اسلامی ایران را فراگیر می‌کنند و برای ایران اسلامی افتخار می‌آفرینند.


آیت الله علما بانوان ورزشکار را سفیر حجاب خواند و گفت: باید به عرصه ورزشی بانوان توجه بیشتری مبذول داشت زیرا این بانوان حجاب کشورهای اسلامی را به جهان معرفی کرده و باید مورد توجه قرار گیرند.


امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: جوانان ایرانی در هر شرایطی و با کمترین امکانات افتخارات بسیاری کسب می‌کنند و این امر نشان دهنده استعداد بالا و علاقه جوانان به حضور در عرصه ورزش است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان یادآور شد: مسؤولان و دست اندرکاران عرصه ورزش باید شرایط لازم را برای ورزشکاران مهیا کنند و با تجهیز باشگاه های ورزشی زمینه جذب جوانان بیشتری را به این عرصه فراهم آورند./857/203/ب2

ارسال نظرات