۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۷۴۴
رییس شورای اصولگرایان ‌کاشان:

نمایندگان مردم باید در رفاقت و دوستی با هم رقابت کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اصولگرایان کاشان گفت: مردم ولایت مدار شهرستان کاشان و آران و بیدگل انتخابات هفت اسفند را با رمز یا زهرا(س) آغاز کردند و با رأی به سفیر ولایت درمجلس خبرگان رهبری و منتخب شورای اصولگرایان امروز در اردوگاه یاوران مهدی کاشان همایش در جشن وحدت شرکت کردند.
جواد ناييني رييس شوراي اصولگريان كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، جواد نائینی رییس شورای اصولگرایان شهرستان کاشان، سه شنبه شب در همایش بزرگ وحدت ‹‹ شکرانه فاطمی›› در مصلای بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان گفت: مردم ولایت مدار کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل با حضور در انتخابات نام دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل را بر ملائکه نشانیدند و با رای به منتخب جامعتین آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان و نامزد منتخب شورای اصولگرایان کاشان از این آزمون بزرگ پشتیبانی از ولایت سربلند و سرافراز خارج شدند.

 

وی افزود: مردم کاشان به رای به سفیر ولایت و نماینده ولی فقیه در کاشان و انتخاب وی از استان اصفهان برای مجلس پنجم خبرگان رهبری، امشب در اردوگاه یاوران مهدی(عج) و در همایش بزرگ وحدت‹‹ شکرانه فاطمی›› در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان به پاس این نعمت عظما شکرگزاری می کنیم.

 

نائینی با تبریک به حسن انتخاب مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل گفت: مردم ولایت مدار این دو شهرستان قدر نعمت سفیر ولایت را دانسته و همانگونه که با رهبر معظم انقلاب پیمان بستند، با رای خود به آیت الله نمازی حمایت از سفیر و نماینده ولایت درکاشان به منصه ظهور رسانیدند.

 

رییس شورای اصولگرایان شهرستان کاشان گفت: مردم ولایت مدار دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل انتخابات هفت اسفند ماه امسال با یا زهرا(س) شروع کردند و امروز اینجا در اردوگاه یاوران مهدی(عج) و با رمز یا مهدی(عج) این عرصه خدمتگزاری را در موعد مقرر دراختیار سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل قرارداده خواهدشد.

 

نائینی، حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و گوش به فرمان سفیر ولایت درکاشان و تلاش برای حفظ وحدت و انسجام را یکی از درخواست های مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل از نماینده منتخب خود در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

 

رییس شورای اصولگرایان شهرستان کاشان همچنین، تلاش برای ایجاد اشتغال جوانان و کار آفرینی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل را از دیگر درخواست های مردم این دو شهرستان از نماینده خود دانست و گفت: نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی باید با دعوت از پیشکسوتان و نخبگان برای خدمت به مردم این شهرستان تلاش کند.  

 

نائینی در ادامه یادآور شد: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم متعلق به مردم این دو شهرستان است و از امروز که مباحث انتخاباتی به پایان رسیده است زمان رفاقت و دوستی و محبت فرا رسیده است تا با کمک به نماینده خود او را در جهت ارتقای شهرستان در حوزه های اقتصادی فرهنگی و سیاسی کمک کنند و برای رسیدن به هدف، پشت سر ولایت حرکت و تلاش خواهد کرد.  

 

شایان ذکر است، همایش بزرگ وحدت ‹‹شکرانه فاطمی›› با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و منتخب مردم استان اصفهان در مجلس پنجم خبرگان رهبری و سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی و مردم شهرستان کاشان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و مداحی در مصلای بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزارشد./1307/203/ب3

ارسال نظرات