۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۱۹۷۸۷
در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی از حضور مردم در انتخابات 7 اسفند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین فرحانی در پیامی از حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی در 7 اسفند تشکر کرده و این حضور را پاسخی قاطع و محکم به دشمنان نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام عبدالکريم فرحاني ، معاون آموزش حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور پرشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند پیامی را صادر و در آن از حضور پرشکوه ملت ایران تشکر و آن را پاسخی محکم و قاطع به دشمنان عنوان کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه حماسی انتخابات در روز جمعه 7 اسفندماه، آزمون دیگری بود که چهره­ مصمم و استوار ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد.

 

ملت ایران با حضور پرشور خود در این انتخابات، پاسخی محکم و قاطع به دشمنان ایران اسلامی داده و بار دیگر با بصیرت و آگاهی خود مردم سالاری دینی را در چهره­ در خشان و پراقتدار این کشور به جهانیان نشان دادند، بی شک این عمل دینی سیاسی و انقلابی اجری عظیم خواهد داشت.

 

اینجانب با خضوع در برابر لطف و رحمت خداوند سبحان، پیشانی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر، حمد و قدردانی این نعمت بزرگ فرا می خوانم و این موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری و ملت غیور و انقلابی ایران تبریک عرض می نمایم./9456/102/ب1

ارسال نظرات