۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۳۱۹۸۰۳
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال حذف دلسوزان نظام و ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خوشکار با اشاره به دخالت بیگانگان در انتخابات هفتم اسفند، گفت: صاحبان تفکر لیبرالی در داخل و خارج از کشور می خواهند دلسوزان نسبت به نظام و ولایت فقیه را حذف کنند.
حجت الاسلام و المسلمين محمد بهرامي خوشکار نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به مداخله رسانه های بیگانه در انتخابات هفتم اسفند، گفت: برخی عناصر داخلی و دشمنان خارجی تلاش دارند تفکر لیبرالی را در کشور حاکم کنند و از این که یک حکومت دینی در یک کشوری با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد ضرر می کنند؛ با این حال برخی با این حرکات به دنبال منافع دنیوی بوده یا ضدیتی با نظام اسلامی دارند.

 

وی با اشاره به صراحت رسانه های بیگانه در رأی ندادن مردم کرمان به آیت الله خاتمی، ادامه داد: صاحبان اصلی تفکر لیبرالی قصد دارند تئوری ولایت فقیه و نظام اسلامی را با رسانه ها و نوشته های خود زیر سؤال ببرند و این اقدامات هم بسیار محسوس است زیرا می خواهند در مرحله اول این تفکر را بزنند؛ در ادامه این روند سعی می کنند افرادی را که در تبیین و اجرای نظریه ولایت فقیه دلسوزی بیشتری دارند، حذف کنند.

 

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: کسانی که با نظام زاویه دارند می خواهند افرادی که از دلسوزی بیشتری نسبت به نظام اسلامی و ولایت فقیه برخوردارند مطرح نباشند زیرا می خواهند این اندیشه ناب انقلاب اسلامی و صاحبان این تفکر را از بین ببرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تأکید کرد: کرمان مردم فهیم و دانایی داشته که دنبال حقیقت هستند و به حرف بزرگان گوش می دهند و همین شد که آیت الله خاتمی رأی بالایی آورد؛ هیچ گاه مردم بدهکار ما نیستند و من بهرامی هم مهم نیستم بلکه این ولایت فقیه است که اهمیت داشته و مردم به احترام همین اصل و با همین تفکر رأی می دهند و افراد را انتخاب می کنند.

 

وی در ادامه افزود: جامعتین دو رکن بزرگ در انقلاب اسلامی هستند از همین رو امام بزرگوار تأکید می کردند مردم از روحانیت و روحانیت از مردم به ویژه جوانان دور نباشند؛ مردم ثابت کردند که جامعتین را در رأس می دانند؛ مردم به بنده و آیت الله خاتمی دوباره اعتماد کردند و از همه کسانی که پای صندوق ها آمدند تشکر می کنم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی انتقادات مطرح شده پیرامون حضور وی در کرمان، اظهار داشت: بنده به طور مکرر حضور فیزیکی در کرمان داشتم زیرا خانواده من در کرمان زندگی می کنند و به مناسبت های مختلف به آن ها سر می زنم؛ پدر بنده با فرزندانش خانواده ای صدنفره تشکیل می دهند که ارتباط مستمر با همه آن ها دارم مرتب از تهران که محل زندگی من هست به کرمان سفر می کنم.

  

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خاطرنشان کرد: این که می گویم قبول ندارم حضور کمرنگی در سمت نمایندگی داشتم، به این دلیل است که اول باید بدانیم که وظایف یک نماینده چیست؟ در طول دوره چهارم خبرگان کاری که برای مردم بوده است را شکر خدا به نحو احسن انجام دادم؛ آیات موحدی کرمانی و خاتمی و دیگر عزیزان به این امر اذعان می کنند.

 

وی تصریح کرد: آیت الله خاتمی در کرمان در حضور روحانیان گفتند که بهرامی در هر اجلاسیه ای تفکری نو ارائه می دهد؛ اگر فصلنامه حکومت اسلامی مشاهده شود مقالاتی از بنده پیرامون ولایت فقیه و شورای رهبری، مباحثی مربوط به جمعیت و دیگر مطالب اساسی منتشر شده است؛ چندین نطق پیش از دستور هم در خصوص این موارد از بنده عنوان شده است.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شکر خدا مردم به بنده اعتماد کردند؛ تلاش ما برای خداوند بوده و امیدواریم مورد قبول حضرت حق واقع شود و عزت مسلمین همواره افزایش یابد.

 

وی تأکید کرد: وقتی برای خداوند کاری را انجام دهیم خداوند 10 قدم به سوی ما برمی دارد و باید به گونه ای عمل کنیم که خداوند از ما راضی باشد؛ فرصت هایی که گذشته اند را باید رها کرد و به زمان حال اهمیت داد؛ از این به بعد در حوزه های علمیه کرمان حضور بیشتری خواهم داشت همانطور که تا کنون دعوت حوزه ها را اجابت کردم./9704/302/ب1

ارسال نظرات