۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۸۸۵
آیت‌الله مهمان‌نواز:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات دشمنان و منافقان را مأیوس کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت پرشور و شعور مردم در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بار دیگر دشمنان نظام اسلامی و منافقان را مأیوس کرد.
آيت الله مهمان نواز- ديدار با مسؤولان استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان استان، با قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان شمالی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، اظهار کرد: مشارکت پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در انتخابات اخیر، بار دیگر دشمنان و منافقان را مأیوس کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار خود و ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند، افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از پیام‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران بود و مردم ایران اسلامی نیز با حضور پرشور در انتخابات استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی موجود در کشور و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه بدون شک برگزاری پرشور انتخابات مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرشار از خیر و برکت است، خاطرنشان کرد: ملت و دولت باید قدر این انتخابات که در نظام اسلامی برگزار می‌شود را دانسته و مسؤولان خدمات شایسته این ملت را به آن‌ها ارائه کنند.

 

منتخب مردم استان خراسان شمالی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه حضور بالای مردم در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وحدت ملت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمن کشید، گفت: حضور پرشور مردم در این عرصه نشان داد که ملت ایران همیشه برعکس خواسته‌های دشمنان عمل می‌کنند.

 

وی با ستایش مشارکت 71 درصدی مردم خراسان شمالی در دو انتخابات اخیر، اظهار کرد: این حضور نشان داد که انتخابات ایران آزادترین، سالم‌ترین و کیفی‌ترین انتخابات در جهان بوده و تبلیغات سوء دشمنان در مورد ایران هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه مردم ایران هیچ موقع نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت نبوده و با حضور گسترده در انتخابات اخیر نیز حماسه دیگری آفریدند، ادامه داد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم در انتخابات، یکی از بهترین راه‌های تثبیت و اعلام حمایت همگانی مردم از نظام اسلامی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات یکی از فعالیت‌های مهم در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری ایران است، خاطرنشان کرد: به فضل الهی به واسطه بصیرت و آگاهی مردم، همواره مشارکت در انتخابات در ایران بسیار بالاتر از کشورهای مدعی دموکراسی در غرب بوده است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه انتخابات پرشور یکی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران بسترهای مناسبی در کشورهای مسلمان فراهم شده تا امت واحده اسلامی محقق شده و تمدن نوین اسلامی شکل گیرد ازاین‌رو همه باید نقش خود را برای تحقق این مهم ایفا کنند./9314/202/ب1

ارسال نظرات