۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۳۱۹۸۹۹

آغاز به کار دهمین جشنواره سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خواهران قم

خبرگزاری رسا ـ دهمین جشنواره سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه خواهران قم در دو بخش حضوری و غیر حضوری در 37 رشته قرآن و حدیث و معارفی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
دهمين جشنواره قرآن و حديث جامعة الزهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهمین جشنواره استانی قرآن و حدیث حوزه های علمیه خواهران استان قم عصر امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

 

این جشنواره در دو بخش حضوری و غیر حضوری در 37 رشته قرآن و حدیث و معارفی کار خود را آغاز کرده و بیش از سه هزار خواهر طلبه از مدارس مختلف علمیه قم در این جشنواره شرکت کرده اند.

 

آزمون مقدماتی بخش شفاهی این جشنواره از صبح امروز آغاز شده و تا 13 اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر در مرکز علمیه خواهران جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.

 

این جشنواره از عصر امروز تا 25 اردیبهشت ماه سال آینده به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد و آیین اختتامیه آن در پنج خردادماه سال آینده با حضور طلاب و علمای حوزه علمیه قم برگزار می شود.
 

 

همچنین منابع معارفی این جشنواره بر روی پایگاه اینترنتی جامعة الزهرا(س) موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند این منابع را از سایت جشنواره دانلود کنند.

 

اضافه بر این بخش هنری به عنوان یکی از بخش‌های جدید به جشنواره اضافه شده و در خصوص آن به علاقه‌مندان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، آیین آغاز به کار این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، استاد بزرگ قرآن کریم در تالار بیداری جامعة الزهرا(س) برگزار شد./968/پ203/ی

ارسال نظرات