۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۹۹۳۲
با حضور بانوی مسلمان آمریکایی؛

همایش «از آمریکا تا شیراز» در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «از آمریکا تا شیراز»، امشب با حضور تینا ماری هاسکی، بانوی مسلمان آمریکایی با موضوع عفاف و حجاب و با شرکت 300 نفر از دانشجویان بسیجی در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
تينا ماري هاسکي، بانوي مسلمان آمريکايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، امشب همایشی با عنوان «از آمریکا تا شیراز» با حضور تینا ماری هاسکی، بانوی مسلمان آمریکایی با موضوع عفاف و حجاب و با شرکت 300 نفر از دانشجویان بسیجی در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

 

تینا ماری هاسکی در این همایش گفت: پس از سفر به ایران با پذیرش دین اسلام در شیراز ساکن شدم و نماز خواندن بر تربت امام حسین(ع) را از افتخارات خود می دانم.

 

وی افزود: من دین اسلام را یک دین کامل، بزرگ، مبین و مهم می بینم و وقتی قرآن می خوانم احساس می کنم خدا با من صحبت می کند و وقتی نماز می خوانم احساس می کنم با خدا مشغول مناجات هستم.

 

این بانوی مسلمان آمریکایی با بیان این که دین اسلام یک دین انسان ساز است، اظهار داشت: اسلام دینی است که روش خوب زندگی کردن را به ما می آموزد.

 

ماری هاسکی تصریح کرد: از میان ائمه ارادت خاصی به امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) دارم چرا که با هر زبانی از او حاجت خواستم برآورده ساخت.

 

وی با توصیه به خانم های مسلمان گفت: باید حجاب و عفاف را رعایت کنند و به دخترانشان از کودکی یاد بدهند که با لباس مناسب در خیابان بیایند وگرنه نمی شود در آینده از بچه ها خواست که حجاب داشته باشند چرا که آن ها عادت کرده اند.

 

این بانوی مسلمان آمریکایی با تأکید بر این که مذهب شیعه را با مطالعه داستان امام حسین(ع) و کربلا و عاشورا انتخاب کردم، گفت: مگر می شود کسی وقایع عاشورا را بشنود و در خود تغییری احساس نکند؛ من با عشق ائمه(ع) آرامش گرفتم، کسانی که حتی به آنچه در دل می گویم آگاهند و خواسته های ناگفته ما را اجابت می کنند.

 

شایان ذکر است، این همایش با هدف اهمیت مسأله حجاب و عفاف در جامعه، دانشگاه و جهان و زوایای دین اسلام و ترویج پوشش اسلامی به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و بسیج دانشجویی و استقبال پرشور دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

 

در پایان این مراسم با اهدای تندیس و بسته فرهنگی از سوی حجت الاسلام اسماعیل رییسی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از این بانوی مسلمان آمریکایی قدردانی به عمل آمد./9457/202/ب2

ارسال نظرات