۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۹۹۳۸
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

نظر بدنه حوزه به بزرگان و جامعه مدرسین منعکس شود/ طلاب با مشکلات معیشتی گسترده ای دست و پنجه نرم می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: مشکل معیشت طلاب بسیار جدی است، برخی از طلاب با استعداد بالا به دلیل مشکلات معیشتی از دست می روند و به جای تحصیل به کارهای دیگر مشغول می شوند، حیثیت اصلی مجمع ارتباط با بدنه حوزه علمیه است.
نشست مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام همتیان عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امشب در نشست این مجمع که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: کارهایی در حوزه بر زمین مانده است که متصدی ندارد و متأسفانه به آن کم پرداخته می شود.


وی افزود: مشکل معیشت طلاب بسیار جدی است، برخی از طلاب با استعداد بالا به دلیل مشکلات معیشتی از دست می روند و به جای تحصیل به کارهای دیگر مشغول می شوند، حیثیت اصلی مجمع ارتباط با بدنه حوزه علمیه است.


حجت الاسلام همتیان با تأکید بر این که مجمع طلاب باید در رساندن نظرات بدنه حوزه به بزرگان و جامعه مدرسین تلاش کند، اظهار داشت: به عنوان مثال چرا در مسأله انتخابات مجلس، مجمع طلاب در رساندن نظر بدنه حوزه به جامعه مدرسین تلاش نکرد.


وی ادامه داد: متأسفانه برخی کارها رها شده و به بخشهای دیگری چسبیده ایم، طلاب مشکلات تحصیلی نیز دارند؛ نمایندگان مجمع باید برای طلاب حوزه انتخابیه خود برنامه ریزی کنند به عنوان مثال برای هر 10 نفر از طلاب باید راهنمایی قرار داده شود تا طلاب بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.


عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که نظر بدنه حوزه باید به بزرگان منعکس شود، ابراز داشت: نظر جامعه مدرسین محترم است اما نظر طلاب باید منعکس می شد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات