۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۱۹۹۴۳
حجت الاسلام راشدی:

حوزه علمیه باید شور و نشاط بیشتری داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه که می خواهد مراجع و علما را به جامعه معرفی کند باید شور و نشاط بیشتری داشته باشد.
نشست مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راشدی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته در نشست این مجمع که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: حوزه علمیه که می خواهد مراجع و علما را به جامعه معرفی کند باید شور و نشاط بیشتری داشته باشد.


وی افزود: از آنجایی که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه اتاق فکر است باید در مسائل مورد نظر ورود کرده و تصمیم گیری کند، اگر می خواهیم که روحانیت عملکرد درستی داشته باشد باید با برنامه ریزی دقیق از حالت کنونی خارج شده و شور و نشاط بیشتری حاکم باشند.


عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید بر این که معاش طلاب باید به گونه ای تأمین شود که در شأن آن ها باشد، اظهار داشت: برنامه ریزی های تبلیغی و امور مربوط به طلاب می تواند در مجمع طلاب مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که طلاب جوان باید نظر بدهند، باید کمیسیون های مجمع فعال تر شوند و حرف های تازه مطرح شود تا حوزه علمیه قوی تر از اکنون باشد./1323/پ203/ی

ارسال نظرات