۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۹۹۷۹
در امامزاده سید جعفر تهران؛

طرح ملی حافظان قرآن کریم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ طرح ملی حفظ قرآن کریم با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس استان تهران در امامزاده سید جعفر و نجمه خاتوان باغ فیض تهران برگزار شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد زاده، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در مراسم طرح ملی حفظ قرآن کریم که پیش از ظهر امروز پنج شنبه 13 اسفند ماه در امامزاده سید جعفر و نجمه خاتون باغ فیض تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه و ارزش کتاب قرآن کریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نیاز به کتاب قرآن در زندگی دارند و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری این طرح و رویداد قرآنی در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به سهمه استان تهران در برگزاری این طرح عظیم قرآنی بیان کرد: این سهمیه توسط نماینده ولی فقیه در استان ها لحاظ شد و سهم استان تهران 250 هزار نفر برای شرکت در این طرح عظیم است، امسال 73 هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند اند و امید است که از این تعداد 45 هزار نفر در آزمون شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه 300 آموزشیار و مربی در این طرح اداره اوقاف و امور خیریه راهمراهی کردند، گفت: 600 نفر مربی قرآن در آموزش و پرورش در رابطه با محتوی جلسات و روش کار آشنا شدند و 250 نفر از مربیان در گروه های تخصصی ثبت نام و به قم اعزام شدند و زیر نظر متخصان و مشاوران حفظ قرآن آموزش های لازم را کسب کردند.

 

حجت الاسلام محمدزاده در پایان سخنان خود با تشکر از مسؤولان بقاع متبرکه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تربیت مربی با موفقیت بود و امروز شاهد برگزاری این آزمون هستیم.

 

شایان ذکر است، در این مراسم جمعی از مسؤولان سازمان اوقاف و امور خیریه، جعفری مدیر اقتصادی اوقاف و خانم فرزانه از مسؤولان اداره اوقاف حضور داشتند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم چهارمین آزمون حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران با حضور دانش آموزان برگزار شد./818/202/ب2

ارسال نظرات