۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۲۰۰۴۰
آیت الله جوادی آملی:

نباید اجازه سوء استفاده به مفسدان اقتصادی داد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که نباید اجازه سوء استفاده به مفسدان اقتصادی داد، از این که سیستم بانکی کشور به مشکلات جوانان بی توجهی می کند انتقاد کرد.
آيت الله جوادي آملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی بعد از ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان مراتع، جنگل‌ها و آبخیزداری کشور با بیان این که متأسفانه در جمهوری اسلامی بانک‌های ما ربوی هستند اظهار کرد: بانک‌ها به جای این که مشکلات مسکن جوانان را حل کنند گرفتار اختلاس شده‌اند و این موضوع مشکلات بسیاری برای کشور به وجود آورده است.
 
وی با بیان این که برخی کارهایی که در جامعه انجام می‌شود با اسلام واقعی فاصله دارد افزود: برخی کارها نیاز به سواد و مدرک ندارد و به راحتی می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به واردات برخی از اقلام مورد نیاز کشاورزان از کشورهای آمریکای جنوبی تصریح کرد: ما در زمینه کشاورزی در کشور ظرفیت‌های خوبی داریم ولی متأسفانه هنوز هم شاهدیم که علوفه را با کشتی از برزیل وارد می‌کنند و با قیمت گرانی به کشاورزان و دامداران می‌فروشند و برای آن‌ها مشکل ایجاد می‌کنند.
 
وی با اشاره به اهمیت تولید در کشور بیان کرد: اگر بانک‌ها به کمک کشاورزان بیایند و از تولید حمایت کنند اشتغال بسیاری در کشور ایجاد خواهد شد و بسیاری از مشکلات جوانان برطرف خواهد شد.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: ما باید از بیت المال و اموال مردم به خوبی محافظت کنیم و نباید اجازه سوء استفاده را به مفسدان اقتصادی بدهیم.
 
گفتنی است، بخشی از این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد./858/پ202/ج
ارسال نظرات