۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۳۲۰۱۵۲
اعضای جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی:

ایفای نقش تاریخی آیت الله طبسی در 9 دی 88 از یادها نخواهد رفت

خبرگزاری رسا ـ در پیام تسلیت جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی آمده است: سخنرانی تاریخی وی در روز 9 دی ماه سال 88 در جوار بارگاه منور رضوی و در راهپیمایی عظیم مردم فتنه ستیز مشهد مقدس از یادها نخواهد رفت.
آيت الله طبسي در کنار رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، اعضای جامعه اسلامی دانشجویان خراسان رضوی در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی پیام تسلیتی منتشر کردند که متن آن بدین شرح است:
 
بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم


إذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَه

 
با نهایت تأسف و تأثر باخبر شدیم، حضرت آیت الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان ملک پاسبان امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دعوت حق را لبیک گفتند.


برای عالم مجاهدی که به فرموده مرحوم آیت الله بروجردی (رض) زبان گویای حوزه های علمیه بودند و در انقلاب اسلامی مردم ایران نیز جزو رهبران مبارزه با طاغوت سیاه بوده و پس از آن صدها اندیشمند حوزوی را تقدیم جهان اسلام نموده است، چه توفیقی بالاتر از خدمت به سلطان سریر ارتضا (ع) می توانست حاصل شود؟


آن چه در عمر با برکت این فقیه وارسته بیش از هر امر دیگری مشهود است، گوهر ناب «ولایت مداری» است. ایشان همزمان با تولیت آستان قدس رضوی، از ابتدای انقلاب اسلامی نماینده امام راحل و امام خامنه ای(حفظه الله) بودند و در تمامی مقاطع حساسی که بر انقلاب اسلامی گذشت، در خط مقدم دفاع از ولایت نقش آفرینی کردند.


سخنرانی تاریخی ایشان در روز نهم دی ماه سال 88 در جوار بارگاه منور رضوی و در راهپیمایی عظیم مردم فتنه ستیز مشهد مقدس از یادها نخواهد رفت. مخابره خبر حضور ایشان در انتخابات هفتم اسفند نیز، که با وجود وخامت اوضاع جسمی به آن نائل آمدند، حکایت از پایان ناپذیر بودن مجاهدت حضرت آیت الله واعظ طبسی در مسیر انقلاب اسلامی داشت.


اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های خراسان رضوی که همواره در محضر حضرت آیت الله واعظ طبسی تلمذ کرده بودند، ارتحال ایشان را که به حق ثلمه ای جبران ناپذیر برای امت انقلابی است، به محضر مقدس ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) و مردم شریف تسلیت گفته و از پروردگار متعال برای بیت شریف ایشان صبر جزیل مسألت می نماید.


علو درجات مرحوم حضرت آیت الله واعظ طبسی و همنشینی با انبیاء، اولیاء، شهدا و امام عظیم الشأن را از خداوند متعال مسألت داریم./820/101/ب1

ارسال نظرات