۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۱۷۸
آیت الله طبرسی:

منتخبان ملت همه توان خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز دیگر پس از برگزاری یک انتخابات باشکوه دوران رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت آغاز شده است، گفت: منتخبان مردم باید از همه فرصت های به وجود آمده در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در هفتم اسفند امسال، گفت: ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات نشان دادند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب، نظام و رهبری هستند.

 

وی، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و افزود: مردم ما از ابتدای پیروزی انقلاب به دنیا نشان دادند که هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: در شرایطی که همه تلاش استکبار در جهت تضعیف انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم خلاصه شده بود، ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر یک حماسه سیاسی عظیمی خلق کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که این انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا و از خودگذشتگی های بسیاری به بار نشسته است، گفت: ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی همواره با حضوری بی نظیر در عرصه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی هفتم اسفند با حضوری حماسی و حداکثری خط بطلانی به فتنه گری و توطئه افکنی های دشمنان کشیدند، تأکید کرد: هفتم اسفند نمایش اقتدار و وحدت ملت بزرگ ایران در سایه ولایت و رهبری بود.

 

آیت الله طبرسی انتخابات را صحنه به رخ کشیدن عزت ملی مردم هوشیار و بصیرت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر رأی به کاندیدا رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که جبهه رسانه ای غرب از مدت ها قبل برای حضور کمرنگ مردم تلاش های گسترده ای را آغاز کرده اند، افزود: این بنگاه های دروغ پراکنی وابسته به صهیونیست ها از هر تلاشی برای خدشه دار کردن انتخابات در نظام اسلامی بهره گرفته بود اما حضور و هوشیاری ملت ایران همه این توطئه ها را خنثی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه، فعال، گسترده مردم در سر صندوق‌ها موجب شد تا زمان رای‌گیری دو بار تمدید شود، افزود: مازندران 72 درصد و بعضی شهرها 93 درصد در انتخابات مشارکت داشتند و باید از این آگاهی و زمان شناسی‌ها مردم قدردانی شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با هیچ زبانی نمی‌شود حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را با وجود این همه مشکلات قدردانی کرد، بیان کرد: از اینکه بنده را برای سومین‌بار در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردید سپاس‌گذاری می‌کنم.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود از برخی بد اخلاقی ها در ایام انتخابات انتقاد کرد و با بیان این که در زمان انتخابات بعضی بداخلاقی‌ها نسبت به بنده شد و نمی‌توانم آنها را تحمل کنم، افزود: هر تهمتی به بنده و خانواده بنده زدند از آنها گذشتم اما از انگ ضدانقلابی بودن نمی‌توانم گذشت کنم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که به بنده تهمت ضدانقلابی زدند و نمی‌توانم از این بداخلاقی کوتاه بیایم، افزود: تلاش برای انقلاب وظیفه بنده بود و انتظار ندارم از بنده قدردانی کنند اما تهمت‌ ضدانقلابی بودنم را نمی‌بخشم.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان این که باید این فرهنگ ارزشمند دینی در جامعه احیاء و در جهت تقویت آن تلاش کرد، گفت: باید از همه ظرفیت ها در جهت تقویت این فریضه دینی بهره گرفت.

 

وی بر ضرورت تقویت سیره اهل بیت(ع) در همه بخش های جامعه تأکید کرد و گفت: فاصله گرفتن از سیره ائمه معصومین(ع) جامعه را به سمت انحراف و تباهی می کشاند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز دیگر پس از برگزاری یک انتخابات باشکوه دوران رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت آغاز شده است، افزود: منتخبان مردم باید از همه فرصت های به وجود آمده در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.

 

وی با انتقاد از واردات میوه به کشور در آستانه عید، افزود: در حال حاضر میلیون ها تن میوه در انبارها موجود است و واردات میوه در چنین شرایطی بزرگترین لطمه به فعالان داخلی است./950/201/ب1

ارسال نظرات