۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۲۰۲۰۸
آیت الله دری نجف آبادی:

آل‌سعود آرزوی پیروزی در یمن را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که آل‌سعود آرزوی پیروزی در یمن را به گور خواهد برد، گفت: معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان تروریست از سوی آل‌سعود، گوشه دیگری از خباثت‌های آن‌ها نسبت به شیعیان است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک، با بیان این که آل‌سعود آرزوی پیروزی در یمن را به گور خواهد برد، گفت: معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان تروریست از سوی آل‌سعود، گوشه دیگری از خباثت‌های آل سعود نسبت به شیعیان است.

 

مجاهدت‌های شیعیان حرمین شریفین آزاد خواهد کرد

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مدافعان حزب‌الله، حزب مقاومت، عزت و شرف هستند و سیدحسن نصرالله، رهبر این حزب مایه افتخار شیعه بوده و همانند خاری در چشم آل‌سعود است.

 


عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و مجاهدت‌های شیعیان و مسلمانان، خار نکبت آل سعود از سر راه برداشته و حرمین شریفین آزاد خواهد شد.

 

مشارکت عظیم مردم ایران اسلامی در انتخابات قابل تقدیر است

امام جمعه اراک با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه بیان کرد: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دهنده بیداری، هوشمندی ملت بزرگ ایران اسلامی بود و این مشارکت عظیم قابل تقدیر است و این مهم در آخرت آنان ذخیره خواهد شد.

 


آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که حضور در پای صندوق های رأی و شرکت در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان قرآن و اسلام است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی باید در راستای مقابله با مشکلات جامعه تلاش کنند.

 

خردادماه 95 آغاز فعالیت مجلس شورای اسلامی

امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات هنوز به پایان نرسیده است، خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم و شرعی، تکلیف دینی و وظیفه سیاسی، عبادی، غرور ملی، عظمت ملی، اقتدار ملی، آبروی نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های اراک، خنداب، کمیجان؛ شازند، ساوه و زرندیه به دور دوم کشانده شده است که امید است با هوشیاری مردم و مسؤولان این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری و باشکوه برگزار شود و خردادماه 95 روز آغاز فعالیت مجلس شورای اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: 62 درصد از واجدین شرایط رأی برابر با 34 میلیون نفر در سراسر کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند و در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید همه وجود خود را وقف مجلس کنند و وظیفه اصلی آنان قانونگذاری، نظارت، پیگیری، رسیدگی به مشکلات مردم و حضور در میان آنان است.

 

درختکاری جزء واجب‌ترین امور است

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به روز درختکاری گفت: فضای سبز ضمن تاثیر در زیبایی بصری و محیطی و سلامت هوا، در ایجاد فضاهای بانشاط تفریحی و ورزشی برای خانواده ها حائز اهمیت است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که درختکاری جزء واجب‌ترین امور است چراکه پوشش گیاهی در طبیعت مایه و بستر حیات و مانع کویرزایی است، اظهار داشت: با نگاهی به آیات و روایات و سیره اهل بیت (ع) روشن می‌شود که هیچ مکتبی مانند اسلام به طبیعت و منابع طبیعی اهمیت نداده است./842/201/ب1

ارسال نظرات