۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۰۲۱۶
امام جمعه بندرعباس:

تربیت صحیح فرزند نیازمند الگوگیری از سیره تربیتی فاطمی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس با اشاره به زندگی حضرت فاطمه(س) و نوع تربیت فرزندان، گفت: تربیت صحیح فرزند نیازمند الگوگیری از سیره تربیتی فاطمی است.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز در خظبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی، گفت: وی یکی از یاران راستین و صادق امام راحل و از بهشتیانی بود که امروز دار فانی را وداع گفت.

 

وی به اهمیت نوع برخورد و برقراری ارتباط و ایجاد محبت در زندگی زناشویی اشاره و تصریح‌ کرد: زوجین باید با تاسی از قران و اهل بیت، برای خطاب کردن همدیگر از واژه های خوب و محبت آمیز استفاده کنند و نسبت به یکدیگر محبت بورزند.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به زندگی حضرت فاطمه(س) و نوع تربیت فرزندان، گفت: تربیت صحیح فرزند نیازمند الگوگیری از سیره تربیتی فاطمی است.

 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه، رفتار صحیح والدین در زندگی را زمینه ساز رشد و تربیت فرزندانی صالح و سالم دانست.

 


وی با تاکید بر اینکه نماینده خبرگان و امام جمعه بودن دو مبحث مجزاست بیان‌ داشت: بعضا این دو موضوع را با هم یکی می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه گفت: در حالی که نماینده مردم در مجلس خبرگان هبری وظایف خاص خود را داشته و نماینده ولی فقیه و امام جمعه بودن نیز ماموریت‌هایی مجزا از وظایف خبرگان رهبری داراست.

 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های محوله از سوی ولی فقیه در استان اظهار داشت: از بین بردن اختلافات و آمادگی مردم در برابر تهدیدات احتمالی، دو ماموریت مهم و اساسی بود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید موکد داشتند.

 

خطیب جمعه بندرعباس، ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: پیروزی در انتخابات مقدمه دعوا نیست و رفاقت‌ها بعد از انتخابات باید بیشتر شود.

 

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود، ایجاد یکپارچگی بیشتر در جامعه را مهم ترین تکلیف خواند و بر پرهیز از بداخلاقی در انجام امور و تکالیف شرعی تاکید داشت.

 

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: کسانی که در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه تلاش کنند به نظام و رهبری خیانت می کنند. 

 

وی در پایان تصریح کرد: تا زمانی که مقام معظم رهبری دستور بفرمایند در استان هرمزگان حضور دارم و به مردم ولایتمدار و فهیم استان هرمزگان خدمت می کنم./851/201/ب1

ارسال نظرات