۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۲۰۲۴۰
آیت الله اشرفی شاهرودی:

آیت الله واعظ طبسی با مدیریت عالمانه به آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خدمت کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله اشرفی شاهرودی در پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و از خدمات دلسوزانه و مدیریت عالمانه وی به نیکی یاد کرد.
آیت الله واعظ طبسی با مدیریت عالمانه به آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خدمت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، استاد سطح عالی حوزه و از علمای بزرگ خراسان در پیامی ضمن ابراز تاسف از درگذشت آیت الله واعظ طبسی، فوت وی را به مقام معظم رهبری و بیت آن مرحوم تسلیت گفت.

 

متن پیام آیت الله اشرفی شاهرودی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

 

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خبر رحلت تاسف بار آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی را دریافت کردم خدمات این شخصیت والا در مدیریت دلسوزانه و عالمانه ی مضجع مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا را از سال 1363 که به جوار آن حضرت منتقل شدند در کنار خدمات ایشان به حوزه های علمیه خراسان شاهد بودم.

 

از صمیم دل آرزوی شفا و بازگشت وی به فعالیت های سابق را داشتم لکن تقدیر الهی را نمی توان تغییر داد. از خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی و مجاورت با مخدوم آن مرحوم، یعنی حضرت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) و صبر و اجر جزیل برای بیت مکرمشان  مسئلت دارم.

 

مراتب تسلیت را به مقام معظم رهبری و به کلیه علاقمندان و ارادتمندان به ویژه بازماندگان آن مرحوم با آرزوی خیر خلف و خیر سلف تقدیم می دارم./933/202/ب1

مصطفی اشرفی شاهرودی

24 جمادی الاولی مصادف با 14 اسفند 94

مشهد مقدس

ارسال نظرات