۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۲۰۲۵۴

آیت الله نوری همدانی رحلت تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیام تسلیتی رحلت تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت و از مجاهدت های بی شائبه آن عالم و فقیه وارسته تجلیل کرد.
حضرت آيت الله نوري همداني متن پيام تسليت آيت الله نوري همداني در پي درگذشت آيت الله واعظ طبسي آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی رحلت تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

 

متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

 

خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

این شخصیت عالیقدر با حضور شجاعانه در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی هدایت مردم خراسان را عهده دار بود و بعد از پیروزی انقلاب ، یکی از چهره های تاثیرگذار بود که در نظام اسلامی نقش آفرینی کرده است و سالیان متمادی توفیق و افتخار خدمتگزاری در آستان مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و السلام را به عهده داشت و توانست با مدیریت عالی و بااخلاص کامل ، خدمات شایسته ای انجام داده باشد و آن مرکز قدسی را به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام معرفی نماید که از الطاف آن حضرت بهره مند خواهد شد.

 

اینجانب این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس مولاناحضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و مقام معظم رهبری دامت برکاته و حوزه های علمیه و مردم متعهد و ولایتمدار خراسان و بیت محترم آن فقیدسعید تسلیت عرض نموده ، علوّمقام برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت می نمایم .

حسین نوری همدانی

94/12/14
/924/د102/ج



ارسال نظرات