۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۲۰۲۷۵
فردا صورت می گیرد؛

اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله واعظ ‌طبسی از سوی رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب صبح فردا ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله واعظ ‌طبسی تولیت آستان قدس رضوی نماز میت را بر پیکر وی اقامه می‌کنند.
اقامه نماز از سوي رهبر انقلاب/ آرشيوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تشییع جنازه پیکر آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، ساعت 9 صبح فردا 15 اسفندماه برگزار می شود.

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب ضمن حضور در مراسم تشییع یار دیرین و مجاهد خود نماز میت را بر پیکر وی اقامه می‌کنند.

 

بر اساس این گزارش، پیکر آیت الله واعظ طبسی در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در رواق توحیدخانه، پشت سر امام و صحن عتیق به خاک سپرده می‌شود.

 

مراسم وداع با پیکر تولیت آستان قدس رضوی امشب در حسینیه امام رضا(ع) در حالی برگزار شد که جمع کثیری ار ولایتمداران از اقصی نقاط کشور خود را به مشهد رسانده اند.

 

در این مراسم پیکر مرحوم آیت الله طبسی بر دستان مردم با ذکر لااله الاالله تشیع و وارد حسینیه امام رضا(ع) شد و بر جایگاهی که همیشه معظم له که می نشستند، قرار گرفت.

 

در این برنامه که جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری، مسؤولان استانی، دست اندرکارن آستان قدس رضوی، علما و فضلای حوزه های علمیه حضور یافتند، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی در گذشت آیت الله واعظ طبسی قرائت شد.

 

یادآور می شود، تولیت آستان قدس رضوی، جمعه هفتم اسفندماه به علت ایست تنفسی در بیمارستان امام رضا بستری شد و پس از یک هفته علی رغم تلاش های فراوان کادر درمانی سرانجام، بامداد جمعه 14 اسفندماه چشم از جهان فروبست./1308/پ202/ج1

ارسال نظرات