۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۳۲۰۲۷۸
همزمان با ایام فاطمیه؛

چهار شهید گمنام در استان مرکزی به خاک سپرده می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به این که در ایام فاطمیه چهار شهید گمنام در استان مرکزی به خاک سپرده می شوند، گفت: در جهت هماهنگ، منسجم و با شکوه برگزار شدن این مراسم باید اطلاع رسانی مناسبی از سوی رسانه ها انجام شود.
حجت الاسلام صفر قربان پور مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: در ایام فاطمیه تمامی محافل و مجالسی که از سوی هیأت‌های مذهبی طی ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود باید ساماندهی شود.

 

برگزاری آئین های ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی استان مرکزی باید در راستای برگزاری آئین های ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هماهنگ و فعال باشند تا در نتیجه، برنامه ها به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به مصادف شدن روز گرامیداشت شهدا با سوگواری شهادت بانوی دو عالم در روز 22 و 23 اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: بهتر است برنامه های مربوط به سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به نحوی برگزار شود که در این مراسم از نظر محتوایی به گرامیداشت شهدا و ایثارگری های آنان پرداخته شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال ایام پس از شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با چهارشنبه آخر سال مصادف می‌شود انجام این مراسم‌ها باید با حفظ شأن این ایام همراه باشد.

 

برگزاری کارگاه فاطمه شناسی در اراک و ساوه

حجت الاسلام قربانپور افزود: باید برنامه ریزی صورت پذیرد تا چهارشنبه آخر سال در چند نقطه از شهرها و به صورت متمرکز انجام شود و باید به گونه ای باشد تا شأن مسائل مذهبی و ایام فاطمیه حفظ شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به این که در ایام فاطمیه چهار شهید گمنام در استان مرکزی به خاک سپرده می شوند، گفت: در جهت  هماهنگ، منسجم و با شکوه برگزار شدن این مراسم باید اطلاع‌رسانی مناسبی از سوی رسانه ها انجام شود.


حجت الاسلام قربانپور در ادامه گفت: در ایام فاطمیه با برنامه ریزی های انجام شده در دو شهر ساوه و اراک، کارگاه فاطمه شناسی برگزار خواهد شد و تلاش براین است که از نظر محتوایی و اجرایی برای برگزاری این کارگاه ها هماهنگی های لازم انجام گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود./842/
302/ب1

ارسال نظرات