۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۲۸۲
کارشناس مسائل سیاسی:

الگویی کامل‌تر از جمهوری اسلامی تا قبل از ظهور حضرت ولی‌عصر قابل تصور نیست

خبرگزاری رسا ـ کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه تا قبل از ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) الگویی کامل‌تر از جمهوری اسلامی قابل تصور نیست، گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تلاش 1400 ساله اهل‌بیت(ع) و علما در طول تاریخ است، اگر دشمن فشار بیاورد، عاشورای دیگری تکرار خواهد شد و قطعا ما پیروز میدان هستیم.
انقلاب اسلامي

سیدجلال حسینی، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با مسأله نقد ولایت فقیه گفت: در داستان حدیث قرطاس آمده که زمانی که پیامبراکرم (ص) در اواخر عمرشان در بستر بیماری بودند، به اطرافیانشان فرمودند کاغذ و قلم بیاورید چیزی بنویسم تا منحرف نشوید، ولی برخی اطرافیان گفتند که پیامبر(ص) هزیان می گویند، پیامبراکرم(ص)  هم منصرف شدند و کوتاه آمدند تا اصل نبوت زیر سؤال نرود.

 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی آقایان مسأله نقد رهبری را مطرح کرده اند و افرادی در اعتراض به این مسأله می گویند که چرا رهبری در مقابل آن‌ها نمی ایستد و مقابله نمی کند، اگر مقام معظم رهبری در مقابل آن ها محکم نمی ایستند، به خاطر این است که به تبعیت از پیامبر اکرم(ص) می‌خواهند اصل ولایت زیر سؤال نرود.

 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در زمان مجلس ششم که دولت و مجلس در مقابل تهدید آمریکا تسلیم شده بودند، تنها کسی که شجاعانه مقاومت و ایستادگی کرد مقام معظم رهبری بود، امروز اگر دشمن فشار بیاورد که صلح امام حسن(ع) را تکرار کند، شرایط کنونی ما شرایط صلح امام حسن(ع) نیست.

 

حسینی بیان داشت: اگر دشمن فشار بیاورد، عاشورای دیگری تکرار خواهد شد و قطعا ما پیروز میدان هستیم، اگر آمریکا تاکنون حمله نکرده بخاطر این است که در محاسباتشان پیروزی نبوده است و می دانند که نتیجه به ضررشان خواهد بود.

 

وی  ابراز داشت: متأسفانه امروز عده ای از مسؤولان و سیاستمداران ما نگاهشان به سمت آمریکا است، این گونه افراد غیر قابل اعتماد هستند، در ظاهر ادعای همراهی با ولایت فقیه دارند ولی در عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند، ما در شرایط سختی هستیم و دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از راه نفوذ وارد عمل شده است.

 

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه تصریح کرد: تنها راه نجات از فتنه های دشمن بصیرت داشتن و بصیرت افزایی است، انقلاب اسلامی نتیجه تلاش 1400 ساله اهل بیت(ع) و علما در طول تاریخ است، در حال حاضر الگویی کامل تر از جمهوری اسلامی تا قبل از ظهور حضرت ولی‌عصر(ع) قابل تصور نیست./869/302/ب1

ارسال نظرات