۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۳۲۰۲۸۳
سردار فدوی خبر داد؛

توقیف دو کشتی و یک شناور نظامی آمریکا در سال 94 از سوی نیروی دریایی سپاه

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به توقیف دو کشتی و یک شناور نظامی آمریکا در سال 94 از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران هیمنه پوشالی آمریکایی ها را در هم شکسته است.
سردار علي فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب در یادواره 300 شیهد منطقه خاکفرج که در مسجد حضرت ابوالفضل قم برگزار شد، نقش مردم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را ممتاز دانست و گفت: از شروع نهضت امام خمینی(ره) در سال 41، پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مردم با خود گذشتگی تا پای جان خویش برای دفاع از انقلاب اسلامی مبارزه و ایستادگی کرده‌اند.

 

فدوی بیان کرد: 37 سال است که تمام کشورهای جهان به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی به مبارزه پرداخته‌اند اما ملت ایران در تمام این سال‌ها در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است و به هر میزانی دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بیشتر شده به همان میزان قدرت مقابله و ایستادگی مردم ایران افزایش یافته است.

 

وی با بیان این که خداوند وعده حکومت مؤمنان بر زمین داده است، گفت: خدا در قرآن کریم هیچ راهی برای تسلط کافران بر مؤمنان قرار نداده است و وعده داده که پشتیبان جریان حق است، وعده­های الهی هیچ گاه تخلف پذیر نبوده است، بنابراین اگر تمام مستکبران جهان جمع شوند نمی توانند در برابر قدرت خداوند ایستادگی کنند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ابراز کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به وعده های الهی باور قلبی پیدا کرده‌ و دربرابر زورگویی مستکبران جهانی ایستادگی کرده اند و ملت ایران در مقاطع مختلف قدرت الهی و مددهای غیبی مشاهده کرده است.

 

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به حماسه­آفرینی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، گفت: قدرت­های نظامی دنیا بعد از عملیات والفجر 8 بدین نتیجه رسیدند که این جنگ غالب و مغلوب ندارد و آنها پس از علمیات کربلای 5 بدین نتیجه رسیده­اند که کشور ایران پیروز و کشور عراق شکست خورده این جنگ است.

  

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  اظهار کرد: در سال 65 کشور آمریکا به گونه مستقیم وارد جنگ با ایران شد و موشک باران تمام شهرهای ایران آغاز و جنگ در خلیج فارس را راه اندازی کرد و سکوهای نفتی کشور را مورد اصابت موشک قرار داد.

  

سردار فدوی با بیان این که با تدبیر امام خمینی(ره) در سال 65 نیروی دریایی سپاه پاسداران تأسیس شد، گفت: پس از انقلاب اسلامی با تمام قوای خویش در برابر ابر قدرت های نظامی جهان از جمله امریکا ایستادگی کرده­ایم.

 

وی با بیان این که امام (ره) توجه ویژه­ای به مسأله استکبارستیزی داشته­اند، گفت: هیچ فردی نمی تواند روحیه استکبار ستیزی امام راحل را انکار کند و ایشان هیچ­گاه استکبار جهانی را به رسیمت نشناختند و این قدرت را جعلی می­دانستند و هیچ اهمیتی برای قدرت آن قائل نبودند و در این زمان روند استکبارستیزی امام خمینی(ره) را رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می­کند.

 

فدوی با بیان این که هیچ فردی حق ندارد که سخنان امام را تحریف کند، گفت: امام خمینی(ره) در سخنی فرموده­اند که سخنانی از من شنیده­اید یا دست خط خودم بوده و کارشناسان آن را تأیید می­کنند، مورد توجه قرار دهید.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش به قدرت نیروی دریای سپاه پاسداران در خلیج فارس اشاره و بیان کرد:  تمام کشورهای جهان و اروپایی جرأت توقیف شناور نظامی و غیر نظامی امریکا را ندارند اما نیروی دریایی سپاه تنها در سال 94 دو کشتی و یک شناور نظامی امریکایی را توقیف کرده است./998/پ202/ج

 

ارسال نظرات