۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۳۲۰۲۸۹
خبرگان بصیر(53)

خبرگان پنجم با عدم حضور آیات یزدی و مصباح آسیبی نمی بیند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با بیان این که به لطف خداوند مجلس خبرگان آینده با عدم حضور آیات مصباح و یزدی آسیبی نمی بیند، گفت: افرادی که وارد خبرگان شدند چهره های بسیار ارزشمند، ولایی و بصیر هستند و تمام شاخصه ها را دارند و اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دهند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حرکت منطقی و قانون مدارانه اصولگرایان در انتخابات تجلیل کرد و گفت: اینگونه نیست که اصولگرایان رأی نیاورده باشند.


وی افزود: در کلان کشور اصولگرایان رأی لازم را آوردند، نتایج تهران آزمونی بود که انصافا اصولگرایان سربلند از آن بیرون آمدند و بسیار راحت و قانون مدارانه تسلیم رأی مردم شدند و آن را تکریم کردند، اگر هم اعتراضی باشد از طریق قانونی دنبال می کنند.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که حرکت منطقی اصولگرایان درسی برای کسانی است که در گذشته قانون را رعایت نکردند است، اظهار داشت: برای آینده نیز این درس را دارد که همیشه باید قانون مندی نهادینه شود که همواره رهبر معظم انقلاب همگان را به آن توصیه کردند.


وی نهادینه شدن قانون مداری در همه گروه های سیاسی را ضروری دانست و ادامه داد: با الگوگیری صحیح و نگاه به آفات و ضایعات سال 88 و مقایسه با مراحلی که خوب عمل شد مشخص می شود که کدام روش به نفع افراد و گروه ها است؛ اگر منافع نظام ملاک است باید بر اساس قانون حرکت کرد؛ هرکسی غیر قانونی عمل کند چوب عمل خود را خواهد خورد، باید به سمتی برویم که انتخابات در تراز انقلاب با اخلاق همه جانبه داشته باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به عدم حضور آیات یزدی و مصباح در خبرگان آینده و ابراز خوشحالی بیگانگان و برخی از افراد داخلی از این مسأله ابراز داشت: بنده اعتقاد دارم این که این بزرگواران رأی نیاوردند خواست مردم تهران نبود.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسائل از سوی آقایان دست اندرکار اصولگرا، جامعه روحانیت و جامعه مدرسین به خوبی انجام نشد اما طرف مقابل کار بسیار قابل توجهی انجام داد، از این رو خواست عمومی مردم تهران نیست و مردم تهران را نباید متهم به این کرد که آنها خواستند.


وی اضافه کرد: به لطف خداوند مجلس خبرگان آینده با عدم حضور این بزرگواران آسیبی نمی بیند، افرادی که وارد خبرگان شدند چهره های بسیار ارزشمند، ولایی و بصیر هستند و تمام شاخصه ها را دارند و اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می دهند از این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد بلکه چه بسا شاهد خبرگانی ولایی تر از دوره های قبلی باشیم؛ خوشبختانه مجلسی متوازن و خبرگانی خوب شکل گرفت./1323/ت302/ج

ارسال نظرات