۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۲۰۲۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همت آیت الله واعظ طبسی در راه اعتلای انقلاب و حمایت از ولایت و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین میر عمادی گفت: آیت‌الله واعظ طبسی از چهره های مؤثر نظام اسلامی بود و در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت و رهبری از هیچ کوششی دریغ نورزید.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، در پیامی رحلت آیت‌الله عباس واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

 

در این پیام حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ» افزوده است: ارتحال عالم جلیل‌القدر، روحانی مجاهد و صادق آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی موجب تأثر و تألم شد.

 

امام جمعه خرم آباد در این پیام تصریح کرده است: این عالم فرزانه از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه این پیام افزوده است: آیت‌الله واعظ طبسی عمر پربرکت خود را در مبارزه با طاغوت و خدمت به اهل‌بیت عصمت و طهارت به‌ ویژه در تولیت آستان پربرکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) سپری کرد.

 

در ادامه پیام امام جمعه خرم آباد به مناسبت رحلت آیت الله واعظ طبسی آمده است: این عالم بزگوار در طول سالیان متمادی از چهره‌های برجسته و مؤثر نظام اسلامی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرده است: آیت الله واعظ طبسی در جهت اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت و رهبری از هیچ کوششی دریغ نورزید.

 

وی در پایان این پیام خاطرنشان کرده است: اینجانب در گذشت این خادم آستان مقدس رضوی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(ع)، رهبر فرزانه انقلاب، حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران، به ‌ویژه به مردم متدین و ولایتمدار خراسان و بیت مکرم وی تسلیت عرض کرده، امیدوارم در جوار حضرت ثامن الائمه(ع) مورد عنایت و رحمت الهی و مشمول آمرزش و مغفرت خداوند متعال قرار بگیرند./9459/203/ب1

ارسال نظرات