۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۳۲۰۳۱۰
آیت الله کعبی:

آیت الله واعظ در مقابل جریان های انحرافی و زاویه دار با انقلاب ایستاد/ نظام و رهبری رکن بزرگی را از دست داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که آیت الله واعظ طبسی هوشمندانه از ولایت فقیه حمایت می کرد و در مقابل جریان های انحرافی و زاویه دار با انقلاب ایستاد، گفت: نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب رکن بزرگی را از دست دادند.
آيت الله کعبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگوی زنده با شبکه خبر، با تسلیت ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تصریح کرد: ایشان از ارکان انقلاب و نظام مقدس اسلامی و پشتوانه بزرگی برای ولایت فقیه بودند.

 

وی با بیان این که ایشان هوشمندانه از ولایت فقیه حمایت می کرد، تصریح کرد: در دو دوره ای که در مجلس خبرگان در خدمت ایشان بودیم، عشق زاید الوصف ایشان را به امام رضا(ع) اهل بیت(ع) و نظام اسلامی و ولی فقیه و شخص رهبری لمس می کردیم.

 

آیت الله کعبی تصریح کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی در بزنگاه ها در کنار آقا و نظام اسلامی علیه جریان های انحرافی و زاویه دار با انقلاب و نظام ایستادند.

 

وی با یادآوری خاطراتی از ملاقات هایی که با آیت الله واعظ طبسی داشته است، خاطرنشان کرد: در ملاقات هایی که با ایشان داشتیم ایشان می گفت آرزویم این است که حرم امام رضا(ع) را به بهترین حرم تبدیل کنیم و بحمدلله با زحماتی که ایشان کشیده است، حرم مطهر رضوی از لحاظ توسعه عمرانی و فرهنگی و معنوی به قطب فرهنگی جهانی تبدیل شده است.

 

آیت الله کعبی ارتحال آیت الله واعظ طبسی را ضایعه ای مولمه دانست و گفت: امروز امام رضا(ع) و رهبر معظم انقلاب صاحب عزا هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب رکن بزرگی را از دست دادند، ایشان همواره مصالح عالیه نظام و اسلامی را بر مسائل شخصی ترجیح می دادند

 

آیت الله کعبی با بیان این که نام آیت الله واعظ به عنوان خادم آستان قدس به عنوان چهره ماندگار ابدی ثابت شد، درباره سوابق انقلابی آن یار صدیق امام و رهبری نیز نکاتی را مطرح کرد.

 

وی اضافه کرد: ایشان از پیشتازان انقلاب و نظام بودند، در کنار رهبر معظم انقلاب و شهید هاشمی نژاد هدایت نهضت را در خراسان بزرگ به دست داشتند و شجاعانه در میدان های خطر حاضر می شدند.

 

آیت الله کعبی یکی از ابتکارات بسیار خوب آیت الله واعظ طبسی را راه اندازی صحن غدیر و ایجاد نشریات بین المللی دانست و گفت: زوار غیر ایرانی به شکل گروهی با تولیت آستان قدس ارتباط داشتند.

 

وی اضافه کرد: ایشان همواره با آغوش باز از هر برنامه ای که باعث توسعه حرم می شد استقبال می کردند؛ بنده ارتحال ایشان را به رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و بویژه حوزه علمیه خراسان و عموم مردم تسلیت می گویم. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات