۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۲۰۳۵۲
اظهار امیدواری وزیر ارشاد؛

حمایت از اهالی هنر در پسابرجام افزایش می یابد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد در شرایط پسابرجام و با افزایش اعتبارات مالی، حمایت این وزارتخانه از اهالی هنر نیز افزایش یابد.
علي جنتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه همایش «چهاردهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال» در جمع خبرنگاران، در خصوص بیمه هنرمندان گفت: 45 هزار نفر تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند اما به علت مشکلات مالی وزارت ارشاد اشخاص جدیدی به لیست بیمه‌شدگان افزوده نشده است.

 

وی افزود: در تلاش هستیم تا بدهی خود نسبت به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرده و بدون اتکا به دولت روی پای خود بیایستیم، امیدواریم در پسا برجام با افزایش اعتبارات مالی حمایت از هنرمندان افزایش یابد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حمایت از پژوهش عنوان کرد: باید از نیروهای مستعد، جوان و پیشکسوت در عرصه پژوهش حمایت شود تا پژوهش خود را عرضه کرده و به چاپ برسانند، حتی می‌توان بخشی از آثار آنها را در فضای مجازی انتشار داد تا اشخاص در مورد آن نظر داده و پژوهش‌ها در سایه تبادل افکار توسعه پیدا کند.

 

 

جنتی در پایان با اشاره به پایان‌نامه‌های پژوهشی فرهنگی برگزیده در جشنواره، خاطرنشان کرد: این پژوهش‌های فرهنگی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می‌شود./807/پ202/ج1

ارسال نظرات