۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۳۲۰۴۶۰

پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان را به بیت شریف وی و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.
پيام تسليت دبير شوراي عالي امنيت ملي در پي درگذشت آيت-الله واعظ طبسي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در پیامی رحلت مجاهد نستوه و عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت که متن این پیام به‌شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


"اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شیء الی یوم القیامة"


رحلت مجاهد نستوه و عالم ربانی مرحوم آیت الله واعظ طبسی که از مفاخر کشور و نظام اسلامی و سال‌ها تولیت و خادم حرم مطهر رضوی بودند، موجب تأثر و تألم مردم شریف ایران و شیعیان و ارادتمندان اهل بیت(ع) گردید و ضایعه غمباری را برای جهان اسلام حادث نمود.


اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه تأسف‌بار به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیت شریف ایشان و مردم قدرشناس ایران، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای روح آن عالم عامل مسئلت می‌نمایم.


خدمات و نقش برجسته مرحوم آیت الله واعظ طبسی در طول سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضورشان در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره منشأ برکات و خیرات فراوان بود.


درایت آن بزرگوار در تولیت آستان قدس رضوی و ایجاد تحول عظیم در بارگاه منور امام رئوف، نمادی از مدیریت موفق و تحسین برانگیز را در یک دوره سی و هفت ساله به منصه ظهور رساند که ان شاء الله موجب قبول و رضایت ثامن الحجج(ع) قرار گیرد و توشه آخرت آن فقید سعید قرار بگیرد./1308/101/ب1


علی شمخانی
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی

ارسال نظرات