۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۳۲۰۴۶۵

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

خبرگزاری رسا ـ در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.
آيت‌الله واعظ طبسي

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است:

درگذشت تأسفبار مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی_رحمت ‌الله ‌علیه_ که سالیان پربرکت عمر شریفش در اکتساب علم، تقوا و خدمت به اسلام و انقلاب صرف شد، مصیبت بزرگی است. ایشان به‌عنوان مجاهدی نستوه در دوران قبل از انقلاب و پس از انقلاب در عرصه مدیریت حوزه علمیه مشهد مقدس، آستان امام هشتم(ع) و تأسیس دانشگاه جامع رضوی و به‌عنوان نماینده مقام  معظم رهبری انقلاب در استان خراسان رضوی به خدمت پرداخت.

 

عالم مجاهد مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی رحمت الله علیه از یاران صدیق این انقلاب و سرچشمه‌ی خیر و برکت برای آن بود و در طول سالیان متمادی با آگاهی و بصیرتی مثال‌زدنی همواره در مسیر ولایت گام برمی‌داشت.ایشان در طول عمر پرثمرش در راه اهداف انقلاب اسلامی و گسترش معارف ائمه معصوم(ع) منشأ برکات ارزنده‌ای گردید که آثار آن قطعاً به‌عنوان باقیات صالحات موجب تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهدبود.

 

سازمان تبلیغات اسلامی این ضایعه‌ی غمبار را به بیت مکرم آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و اجر عظیم مسئلت می‌نماید./1325/102/ب2

 

منبع: روابط‌‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات