۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۲۰۵۰۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند خبر داد؛

برپایی 70 گفتمان دینی در هیرمند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: از ابتدای سال 94 تا نیمه اسفندماه، بیش از 70 گفتمان دینی با موضوعات مختلف دینی و فرهنگی از جمله تهاجم فرهنگی، معرفت‌شناسی اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی در هیرمند برگزار شده است.
zarif sayadi

حجت‌الاسلام جانعلی ظریف‌صیادی رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: گفتمان‌های دینی با هدف ارتقای سطح علمی آحاد مختلف جامعه، بویژه نسل نواجوان و نوجوان، در زمینه علوم دینی و همچنین بصیرت‌افزایی جامعه برگزار شده است.

 

وی اظهار کرد: در این گفتمان‌ها که در نقطه صفر مرزی ایران با افغانستان برگزار شده است، از روحانیان مستقر اداره و همچنین مبلغین و اساتید حوزه‌های علمیه جهت ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند افزود: یکی از بهترین کارهای حوزه فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد است، زیرا نسل جوان امروز نیاز به بهره‌مندی از معارف عمیق دینی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دارد.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان جامعه بیشتر در معرض آسیب‌ها و شبهات قرار دارند، عنوان کرد: از مجموع این گفتمان‌ها 50 گفتمان در مدارس و حدود 20 گفتمان نیز در مساجد شهرستان هیرمند برگزار شده است.

 

ظریف‌صیادی بیان کرد: وقتی جامعه به سلاح علم، آگاهی و تقوا مجهز شد، در مقابل هجمه‌های فرهنگی که متأسفانه از راه‌های مختلف و متعددی صورت می‌گیرد، واکسینه می‌شود و زود فریب تبلیغات رنگارنگ دنیای غرب را نمی‌خورد.

 

وی افزود: حجاب و عفاف، تهاجم فرهنگی، معرفت‌شناسی اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مطرح شده است./831/303/ب3

ارسال نظرات