۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۲۰۵۱۱
حجت‌الاسلام ولی پور خبر داد؛

فعالیت 46 مبلغ در مدارس امین لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت 46 مبلغ در مدارس امین استان، گفت: 31 نفر از این مبلغان خانم و بقیه آقایان هستند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فعالیت مبلغان امری بسیار مهم و اثرگذار در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی به نسل جوان از دسیسه های فرهنگی دشمن است.

 

حجت الاسلام ولی پور نسل جوان را سرمایه های آینده کشور بیان کرد و گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب این نسل را هدف قرار داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن در قالب برنامه های گوناگون و با طرح دسیسه های مختلف به دنبال ترویج بی بند و باری و سست کردن اراده جوانان است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان تبلیغ را نیاز ضروری جامعه دانست و افزود: در راستای تبلیغ و فعالیت به منظور آگاه سازی نسل جوان می توان از رواج دسیسه های دشمن جلوگیری کرد.

 

وی با بیان این که بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی است، ادامه داد: مبلغان در این راستا نقش بسزایی دارند.

 

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با تأکید بر ضرورت حضور و فعالیت مبلغان در مدارس، یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش مبلغان در مدارس دخترانه و پسرانه در طول سال تحصیلی فعالیت دارند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در مدارس امین نیز 46 مبلغ خواهر و برادر در طول سال تحصیلی مشغول فعالیت هستند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، اظهار داشت: مبلغان در ایام تعطیلی مدارس با حضور در مساجد استان فعالیتی مستمر دارند و در عرصه تبلیغ نقش آفرینی می کنند.

 

برگزاری نشست یک روزه ویژه مبلغان مدارس امین

حجت الاسلام ولی پور در ادامه از برگزاری نشست توجیهی یک روزه ویژه مبلغان مدارس امین خبر داد و گفت: این نشست با همکاری آموزش و پرورش استان و با حضور مسؤولان کشوری برگزار می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات