۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۶۰۸
مدیر حوزه علمیه سنقر:

حفظ حجاب ناتوی فرهنگی دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سنقر با اشاره به تلاش دشمنان بردی تضعیف فرهنگ حجاب در جوامع اسلامی گفت: حفظ حجاب ناتوی فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.
حجاب و عفاف

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مقوله حجاب اظهار داشت: ارتقای سطح حجاب در جامعه موجب ارتقا امنیت اجتماعی و آرامش خاطر در جامعه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه سنقر بیان داشت: ترویج فرهنگ حجاب و نهادینه ساخت حجاب کامل در میان بانوان نیازمند الگو سازی مناسب، برنامه ریزی و اقدامات مناسب است که باید مسؤولان به این امر اهتمام تام داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: بدحجابی علاوه بر تضعیف اخلاقیات در جامعه معظلی بزرگ بر سر راه ترویج اسلام و تبیین معارف الهی می باشد.

 

حجت الاسلام بنی عامریان عنوان داشت: باتوجه به سیره زندگی انبیا الهی و بزرگان و علمای دین متوجه احترام و توجه این بزرگان به مقوله حجاب می شویم که این امر نشان دهنده اهمیت علمای دین به حفظ حرمت دیگران و جلوگیری از نگاه ابزاری به بانوان است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر اظهار داشت: امروز هجمه های سنگینی از طریق تبلیغات و فرهنگ سازی غلط نسل جوان را تهدید می کند و این تبلیغات مقوله حجاب در دین را نشانه رفته است زیرا دشمنان به خوبی به این امر واقفند که با تضعیف حجاب در جوامع اسلامی به واقع رشد دین اسلام را در آن جامعه کند می کنند.

 

وی یادآور شد: مستکبران اندیشه هایی باطل را در کشورهای اسلامی رواج می دهند از جمله اینکه حجاب همچون مانعی بر سر راه پیشرفت و ترقی بانوان در جامعه قرار دارد اما با نگاه دقیق به زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) می بینیم که با حفظ کامل پوشش و حجاب اسلامی نه تنها مادری کامل و نمونه بود بلکه در مواقع لزوم مدافع و حامی ولایت امام علی (ع) نیز بود.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر اظهار داشت: مقابله با هجمه های بیگانگان با حفظ و رعایت پوشش اسلامی توسط بانوان عملی شده و انقلاب در برابر ناتوی فرهنگی دشمن ایمن می شود.

 

وی در پایان بیان داشت: تلاش دشمن انحراف و هدایت انقلاب به سمت غرب گرایی می باشد و اولین شلیک آن ها از بین بردن حجاب اسلامی در جامعه می باشد از این رو باید فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج داد و نهادینه کرد./857/302/ب3

 

ارسال نظرات