۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۲۰۶۷۱
با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری؛

همایش طلیعه حضور ویژه خواهران طلبه بوشهری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری همایش طلیعه حضور در استان خبر داد و گفت: این همایش با شرکت طلاب خواهر جدیدالورود و با حضور آیت الله صفایی بوشهری برگزار می‌شود.
همایش طلیعه حضور ویژه خواهران طلبه بوشهری برگزار می شود

صدیقه حمیدی فرد، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: همایش طلیعه حضور هر سال در استان قم برگزار می شده است و امسال به دلیل وجود برخی مشکلات در استان ها برگزار می شود.

 

وی افزود: همایش طلیعه حضور با شرکت 260 طلبه سال اولی از مدارس علمیه خواهران سراسر استان، روز چهارشنبه از صبح تا بعد از ظهر، در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار می شود.

 

حمیدی فرد در ادامه اظهار داشت: آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سخنران ویژه این همایش است.

 

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری همایش طلیعه حضور، از اساتید برجسته هم استانی جهت آموزش و سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به محورهای برگزاری همایش طلیعه حضور، تصریح کرد: در این همایش، جایگاه و اهداف طلبگی، ویژگی های اخلاقی و شئون طلبه، وظایف فرهنگی و تبلیغی و نقش طلاب در جامعه مطرح می شود.

 

وی هدف از برگزاری همایش طلیعه حضور را آگاه سازی طلاب از وظایف خویش و روشن کردن هدف طلبگی برای طلاب جدیدالورود عنوان کرد.

 

حمیدی فرد با اشاره به برنامه های جانبی این همایش، ابراز داشت: در حاشیه برگزاری همایش طلیعه حضور، نمایشگاه کتاب با عناوین مختلف و 20 درصد تخفیف دایر می شود که حضار می توانند از آن بازدید و خرید کنند.

 

وی اضافه کرد: همچنین در این همایش از طلاب ممتاز جدیدالورود همه مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، تجلیل می شود./846/302/ب1

ارسال نظرات