۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۲۰۷۰۲
بیرانوند خطاب به رییس جمهور:

آقای روحانی با کدام عینک نتایج برجام را چنین رؤیایی می بینید/ به جای حاشیه پردازی اقتصاد و معیشت مردم را سامان دهید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعابیر رییس جمهور درباره برجام و آثار آن در جامعه، گفت: آقای روحانی با کدام عینک تصاویر برجام را این چنین رویایی می بینند؟
بيرانوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بهرام بیرانوند در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر امور خارجه همچنان اصرار دارد که دست دادنش با اوباما را توجیه کند، اظهار کرد: آقای ظریف زحمت بی خود می کشد و بر خلاف قانون و استراتژی‌های کلان نظام عمل کرده‌ است و از آن خلاصی نخواهد یافت.


وی ادامه داد: آقای ظریف بهتر است در ارتباط با شهدای منا، ممانعت از ورود ابوطالبی به سازمان ملل و تحریم های جدید و تهدیدهای مکرر آمریکایی ها از خود واکنش نشان می داد.


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور در نشست خبری خود از برجام با عنوان فتح الفتوح یاد کرده و از درک حداکثری مردم از نتایج آن گفته است، تصریح کرد: لمس و درک مردم با آنچه آقای روحانی سخن می گوید مطابقت ندارد، آقای روحانی بفرماید که آیا هزینه زندگی مردم کاهش یافته است، آیا درآمدهای مردم افزایش پیدا کرده است،ایا کشاورزان زمینگیر نشده اند و باید بگویند با کدام عینک تصاویر و نتایج برجام را این چنین رویایی می بینند؟


وی در ارتباط با صحبت های رییس جمهور در خصوص ممنوع التصویر نبودن رییس دولت اصلاحات، بیان کرد: رییس دولت اصلاحات که در کودتای 88 و انقلاب رنگی بر علیه نظام نقش فعالی داشته امروز شامل رافت اسلامی شده است و در غیر این صورت می بایست تاوان خون های ریخته شده را بدهد.

 

بیرانوند گفت: آقای روحانی بهتر است بجای پرداختن به حواشی به وظیفه اصلی خود در قبال مردم یعنی بهبود معیشت و تامین اشتغال عمل کند./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات