۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۷۳۲
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

حضور گسترده مردم در یادواره شهدا اوج دلدادگی به راه سرخ شهادت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده مردم در یادواره های شهدا اوج دلدادگی به راه سرخ شهادت است و باید در این مسیر ثابت قدم ماند.
امام جمعه اروميه در جلسه اخلاق ويژه مديران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در یادواره شهیدان باکری و 12 هزار شهید آذربایجان غربی شهادت در راه خدا را والاترین و بالاترین جایگاه اعلام کرد و اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی این افتخار را کسب کرده اند.

 

وی با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان شفیعه روز جزا و یاور دوستداران اهل بیت (ع) باید مورد توجه شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) قرار گیرد.


امام جمعه افزود: یاران واقعی اهل بیت(ع) شامل افرادی نظیر آیت الله طبسی می شوند که در مسیر انقلاب اسلامی و خدمت به زائران ائمه(ع) تلاش های بسیاری انجام داده اند.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: جایگاه والای آیت الله طبسی و تشییع پیکر باشکوه وی نشانه ای از تقدیر امام رضا (ع) از این شخصیت انقلابی است.

 

وی در پایان حضور گسترده مردم در مراسمات مربوط به شهدا را اوج دلدادگی به راه سرخ شهادت نام برد و از عموم مردم درخواست کرد تا در این مسیر ثابت قدم باشند.

 

آمادگی همیشگی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمن موضوعی غیرقابل انکار است

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه (ع) سپاه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا برای دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند، امروز هم کسانی هستند که برای نثار جان خود در راه اسلام حاضرند و این اقتدار و ایثار واقعی مردمان ایران زمین را نشان می دهد.

 

وی با بیان این که توطئه های استکبار تمامی ندارد، افزود: دشمنان با اینکه می دانند وحدت ملت ایران اسلامی همیشگی است با توطئه های مختلف درصدد اختلاف افکنی میان مردم هستند که خوشبختانه تمام توطئه ها با بصیرت مردم خنثی می شود.

 

فرمانده قرارگاه حمزه (ع) سپاه با اشاره به مقابله رزمندگان اسلام در برابر جبهه استکبار که با عنوان مدافعان حرم شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: ایستادگی مدافعان حرم در برابر جبهه تا دندان مسلح استکبار در کشورهای عراق و سوریه نشان می دهد که ملت مسلمان همیشه نسبت به اعتقادات خود حساس بوده و در برابر زورگویی مستکبران آمادگی کافی دارد.

 

وی با اشاره به اقتدار دریاداران ایران اسلامی که چشمان آمریکا را به گریه واداشت، تصریح کرد: ما همیشه آماده مقابله با تهدیدات دشمن هستیم و این امر غیرقابل انکار است.

 

گفتنی است، یادواره شهدای آذربایجان غربی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولان کشوری، استانی و نیز خانواده شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد./936/202/ب1

ارسال نظرات