۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۲۰۷۳۴
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

حزب الله لبنان ناجی بسیاری از کشورهای عربی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حزب الله لبنان که افتخار جهان اسلام و مقاومت، ناجی بسیاری از کشورهای عربی از تجاوزات بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی است.
محمد رضا باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در آخرین نشست خبری خود در میان اصحاب رسانه که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: حزب الله لبنان که افتخار جهان اسلام و مقاومت، ناجی بسیاری از کشورهای عربی از تجاوزات بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی است.

 

وی افزود: متاسفانه امروز بسیاری از کشورهای عربی لبنان را رقیب خود را می‌دانند و سلسله موفقیت‌های سال 1967 حزب‌الله لبنان را فراموش کردند زمانیکه در مقابل  اسرائیل که تجاوزات خود را گسترش داده تا سرزمین‌های کشورهای اسلامی را اشغال می‌کرد تنها با همت حزب الله لبنان بود که این سلسله تجاوزات متوقف شد و فلش پیروزی به نفع کشورهای عربی و مسلمانان تغییر پیدا کرد.

 

باهنر در ادامه عنوان کرد: در جنگ 33 روزه صهیونیست‌ها از جنگ خود سه هدف را دنبال می‌کردند که یکی از آنها خلع سلاح حزب الله و انهدام آن، گروگان گرفتن و شریک کردن سید حسن نصر الله و دیگری کشیدن دیوار حائل بین رزمندگان اسلام و خاک لبنان بود که با مقاومت حزب الله از این اهداف خود چشم‌پوشی و اقرار به شکست کرده و به نقطه اول خود برگشت.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه امروز در کشورهای عربی سرنوشت به دست پیرمردهای مسن آلزایمری افتاده که تشخیص منافع شخصی خود را نیز از دست دادند یا در دست جوانان بی تجربه است که احساس می‌کنند منابع آنها با اسرائیل  گره خورده است.

 

وی افزود: البته آمریکا نیز به این واقعیت پی برده که ادامه حکومت‌های قرون وسطی در منطقه امکان‌پذیر نیست بنابراین این کشورهای عربی ابزار دست صهونیست و آمریکا شدند ان شاالله ملت‌های آزادی‌خواه آنها را جای خود خواهند نشاند.

 

دبیر کل جامعه اسلامی در خصوص مساله سوریه گفت: مقاومت در مقابل منافع آنها ایستادند و امید که این پیروزی ها در منطقه بر علیه داعش و حکومت های تحت سلطه آمریکا به سرانجام برسد./807/پ202/ج

ارسال نظرات