۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۲۰۸۸۷

مسابقه « حدیث کساء، الگوی خانواده اسلامی» در زاهدان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه حدیث شریف کساء یکی از بهترین دعاها است که توسط حضرت فاطمه(س) نقل شده، گفت: مسابقه « حدیث کساء، الگوی خانواده اسلامی» فردا، چهارشنبه 19 اسفندماه با شرکت بیش از یک‌هزار نفر در زاهدان برگزار می‌شود.
حديث کسا

سید جبار شجاعی کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه، مسابقه « حدیث کساء، الگوی خانواده اسلامی» فردا، چهارشنبه 19 اسفندماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: این مسابقه ویژه عموم مردم است که پرسشنامه‌های آن در سطح شهر توزیع شده و شرکت‌کنندگان تا صبح فردا وقت دارند پاسخنامه‌های خود را تحویل سازمان دهند تا به 40 نفر از برگزیدگان، به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شود.

 

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان افزود: یکی از بهترین دعاها حدیث شریف کساء است که توسط بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نقل شده و جابر مستقیما از ایشان روایت می‌کند.

 

وی عنوان کرد: همچنین مسابقه اسوه حسنه نیز با رویکرد سبک زندگی فاطمی و با محوریت حدیث شریف کساء فردا با حضور بیش از 30 خانواده در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

 

شجاعی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی هرچه بیشتر جامعه با سبک زندگی فاطمی و به‌کار بستن این اصول در زندگی فردی و اجتماعی است./831/303/ب3

ارسال نظرات