۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۹۰۶
ویژه طلاب؛

کارگاه سبک زندگی اسلامی در زابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زابل با بیان اینکه طلاب و روحانیان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند، گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و روحانیان در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.
سبک زندگي

حسین عسکری کهندل، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای سطح علمی و دانسته‌های طلاب و روحانیان، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین اقشار جامعه، در زمینه سبک زندگی بوده است.


وی اظهار کرد: امروزه جوامع بشری مورد هجمه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی بسیاری است که برای مصون ماندن از این آسیب‌ها، باید آموزش‌های لازم را گذراند؛ طلاب و روحانیان نیز اگر مجهز به این آموزش‌ها شوند، می‌توانند خیلی راحت‌تر جامعه را به سوی سعادت رهنمون شوند.


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: آموزش این کارگاه بر عهده دکتر ایمانی‌خواه (دکترای روانشناسی و استاد دانشگاه زابل) و خانم دکتر سلوکی ( پزشک عمومی) بود.


وی افزود: چگونگی بهره‌مند شدن از لذت‌های حلال، پرهیز از خوشی‌های کاذب همچون انواع اعتیادها و آثار پیروی کورکورانه از سبک زندگی غربی از جمله مواردی بود که در این کارگاه مطرح شد.


عسکری‌کهندل عنوان کرد: پس از پایان سخنرانی، برای افزایش آگاهی‌ها و ادامه آموزش، کتاب و لوح فشرده پیرامون سبک زندگی از نگاه علم و دین در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زابل اظهار کرد: در پایان جلسه نیز پرسش و پاسخ بین اساتید و شرکت‌کنندگان و بحث و گفت‌وگو میان شرکت‌کنندگان انجام شد./831/303/ب1

ارسال نظرات