۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۲۰۹۰۷
حسینی صدر در صحن علنی مجلس:

با اعدام بابک زنجانی فساد تمام نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما با مفسدان اقتصادی با قدرت برخورد نکنیم پولهای کثیف در همه بخش های کشور توزیع خواهدشد و حتی نمی توان مانع ورود پول های کثیف به انتخابات شد.
مويد حسيني صدر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، دکتر موید حسینی صدر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فساد مالی مادر تمام فسادها محسوب می شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر مبارزه با مفسدان اقتصادی تاکید داشتند و بارها در سخنرانی های خود فرمودند که تسامح با مفسدان اقتصادی همدستی با آنها محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که با دست کثیفنمی توان شیشه را تمیز کرد، افزود: حکم اعدام باباک زنجانی به عنوان یکی از مفسدان بزرگ اقتصادی اعلام شد ولی همانطور که رییس جمهور گفته است چه کسانی از وی حمایت کردند و پول نفت کجااست؟.

 

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اعدام بابک زنجانی فساد هیچگاه تمام نخواهد شد، تصریح کرد: مگر زنجانی در دادگاه خود نگفت که اگر من را دستگیر کرده اید باید «م - س»  که ام الفساد است و میلیاردها دلار بدهی نفتی  دارد نیز دستگیر شود، اما متاسفانه نه تنها با وی برخوردی نشده بلکه نفوذ خود را نیز در همه بخش های کشور افزایش داده است.

 

وی ادامه داد: اگر ما با مفسدان اقتصادی با قدرت برخورد نکنیم پولهای کثیف در همه بخش های کشور توزیع خواهدشد و حتی نمی توان مانع ورود پول های کثیف به انتخابات شد، امثال «م - س» امروز با ورود پول های کثیف به انتخابات ممکن است بدنبال قراردادن گماشته در مجلس باشند و قوه قضاییه باید با این افراد سودجو با قدرت برخورد کند.

 

حسینی صدر گفت: اگر با امثال (م. س) برخورد نکنید، می ترسیم دیگر انتخابات سالمی برگزار نشود و فساد هم ریشه‌کن نشود؛ امیدواریم در مجلس آینده ریشه امثال (م. س) خشکیده شود./858/پ202/ج

ارسال نظرات